Mazda CX-80
Najbolj premijski doslej
Mazdin največji evropski model meri skoraj 5 metrov v dolžino in sprejme do 7 potnikov. Na voljo je kot priključni hibrid ali s šestvaljnim turbodizlom in s štirikolesnim pogonom za najmanj 57.990 evrov.
Petek, 4. oktober 2024
Potem, ko smo si ga pred nekaj meseci prvič ogledali na statični predstavitvi, smo se zdaj tudi prvič zapeljali z Mazdinim novim največjim modelom za evropski trg. To je športni terenec CX-80, ki je tehnično gledano bližnji sorodnik modela CX-60, a je od slednjega občutno večji. Gre za dodatnih 25 centimetrov dolžine in prav toliko centimetrov v medosju, kar pomeni, da v dolžino meri le malenkost manj kot pet metrov, njegova medosna razdalja pa znaša spoštovanja vrednih 3,12 metra.
Za prostorno drugo vrsto so na izbiro različne konfiguracije. Klasična sedežna klop je vzdolžno pomična za 20 centimetrov, kar ob prilagajanju prostora omogoča tudi lažji dostop do tretje vrste. Namesto sedežne klopi za tri potnike si je mogoče omisliti posebej luksuzno postavitev z dvema udobnima sedežema in sredinsko konzolo ali le posamezna sedeža, med katerima ostane prehod do dveh zložljivih sedežev čisto v zadku. Le-ta sta po pričakovanjih bolj zasilne narave in načeloma namenjena otrokom oziroma odraslim potnikom do višine 1,7 metra. Prtljažnik ob tem meri od 258 do 1.971 litrov.
Motorna ponudba je, tako kot večina tehnike, povzeta po CX-60. Na voljo je priključni hibrid s skupno močjo 241 kW (327 KM) in 53 kilometri električnega dosega. Drugo izbiro predstavlja blagohibridni šestvaljni turbodizel, ki razvije 187 kW (254 KM). Pri obeh se moč prenaša na vsa štiri kolesa prek Mazdinega osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Pri tehničnih lastnostih velja omeniti še vlečno zmogljivost do 2,5 tone in funkcijo vzvratne kamere, ki s posebnim pogledom omogoča natančno približevanje prikolici za enostavnejši priklop.
Gre torej za zmogljiv in prilagodljiv SUV, ki s kakovostnimi materiali in izdelavo konkretno izraža premijski duh in v primerjavi z manjšim CX-60 z možnostjo izbire dveh posameznih sedežev v drugi vrsti in serijsko vgrajeno tripodročno klimatsko napravo dodatno poudarja udobje z luksuzno noto.
Za osnovni model s priključnohibridnim pogonskim sklopom je treba odšteti najmanj 57.990 evrov, za osnovni dizelski 500 evrov več, izvedba z dizelskim motorjem z vrha ponudbe pa stane malenkost manj kot 70 tisoč evrov. Prvi primerki bodo v prodajne salone prispeli predvidoma na začetku novembra.
Več o Mazdinem velikem novincu, vključno z vtisi s prve vožnje, pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 303).
Oznake:
- CX-80
- Mazda
- vozili smo