Avto.info

Mazda CX-80

Najbolj premijski doslej

Mazdin največji evropski model meri skoraj 5 metrov v dolžino in sprejme do 7 potnikov. Na voljo je kot priključni hibrid ali s šestvaljnim turbodizlom in s štirikolesnim pogonom za najmanj 57.990 evrov.

Petek, 4. oktober 2024

Potem, ko smo si ga pred nekaj meseci prvič ogledali na statični predstavitvi, smo se zdaj tudi prvič zapeljali z Mazdinim novim največjim modelom za evropski trg. To je športni terenec CX-80, ki je tehnično gledano bližnji sorodnik modela CX-60, a je od slednjega občutno večji. Gre za dodatnih 25 centimetrov dolžine in prav toliko centimetrov v medosju, kar pomeni, da v dolžino meri le malenkost manj kot pet metrov, njegova medosna razdalja pa znaša spoštovanja vrednih 3,12 metra.

Za prostorno drugo vrsto so na izbiro različne konfiguracije. Klasična sedežna klop je vzdolžno pomična za 20 centimetrov, kar ob prilagajanju prostora omogoča tudi lažji dostop do tretje vrste. Namesto sedežne klopi za tri potnike si je mogoče omisliti posebej luksuzno postavitev z dvema udobnima sedežema in sredinsko konzolo ali le posamezna sedeža, med katerima ostane prehod do dveh zložljivih sedežev čisto v zadku. Le-ta sta po pričakovanjih bolj zasilne narave in načeloma namenjena otrokom oziroma odraslim potnikom do višine 1,7 metra. Prtljažnik ob tem meri od 258 do 1.971 litrov.

Motorna ponudba je, tako kot večina tehnike, povzeta po CX-60. Na voljo je priključni hibrid s skupno močjo 241 kW (327 KM) in 53 kilometri električnega dosega. Drugo izbiro predstavlja blagohibridni šestvaljni turbodizel, ki razvije 187 kW (254 KM). Pri obeh se moč prenaša na vsa štiri kolesa prek Mazdinega osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Pri tehničnih lastnostih velja omeniti še vlečno zmogljivost do 2,5 tone in funkcijo vzvratne kamere, ki s posebnim pogledom omogoča natančno približevanje prikolici za enostavnejši priklop.

Gre torej za zmogljiv in prilagodljiv SUV, ki s kakovostnimi materiali in izdelavo konkretno izraža premijski duh in v primerjavi z manjšim CX-60 z možnostjo izbire dveh posameznih sedežev v drugi vrsti in serijsko vgrajeno tripodročno klimatsko napravo dodatno poudarja udobje z luksuzno noto.

Za osnovni model s priključnohibridnim pogonskim sklopom je treba odšteti najmanj 57.990 evrov, za osnovni dizelski 500 evrov več, izvedba z dizelskim motorjem z vrha ponudbe pa stane malenkost manj kot 70 tisoč evrov. Prvi primerki bodo v prodajne salone prispeli predvidoma na začetku novembra.

Več o Mazdinem velikem novincu, vključno z vtisi s prve vožnje, pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 303).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.