Mazda
Mazda bo osvežila strategijo elektrifikacije
Mazda pripravlja osvežen srednjeročni načrt, ki bi lahko prinesel pospešek elektrifikacije, a verjetno brez drastičnih sprememb. Do leta 2030 naj bi 25 odstotkov njene prodaje predstavljala električna vozila.
Četrtek, 3. november 2022
Načrt 25-odstotne elektrifikacije do leta 2030 je manj ambiciozen v primerjavi z drugimi tradicionalnimi proizvajalci. Auto News Canada ob tem poroča, da bodo Japonci v novem srednjeročnem načrtu, ki se bo raztegnil do leta 2030, dali prednost prihodkom na vozilo in dobičkonosnosti pred količino. Podjetje želi do konca proračunskega leta 2026 doseči prodajo 1,8 milijona vozil, kar bi lahko pomenilo, da bo do konca leta 2030 na cestah okoli 450 tisoč Mazdinih električnih vozil.
Že v prihodnjih mesecih se bo vrnil Wanklov motor. Proizvodnja novega pogonskega sklopa bo stekla na začetku leta 2023, prodaja v Evropi pa kmalu za tem.
Japonski proizvajalec je želel objaviti svoj nov načrt že spomladi 2022, a je objavo prestavil zaradi vonje v Ukrajini, težav v dobavni verigi ter zaradi zaprtij zaradi pandemije na Kitajskem. K temu so prispevali tudi predpisi, kot je Zakon o zmanjšanju inflacije v ZDA. Kot je povedal eden od Mazdinih vodilnih, je bilo za izdelavo načrta potrebnega več časa zaradi velikih sprememb v svetu, ki jih je bilo treba upoštevati.
Oznake:
- električna vozila
- Mazda
- načrt
- strategija