Drive Pilot
Mercedes je dobil odobritev: vozniki bodo lahko gledali film, medtem ko bo avtomobil vozil 95 km/h
Mercedes-Benz je posodobil svoj sistem samodejne vožnje Drive Pilot, zanj pa je prejel tudi odobritev nemškega Zveznega urada za motorni promet.
Petek, 20. december 2024
Mercedes-Benz je posodobil svoj sistem samodejne vožnje Drive Pilot, zanj pa je prejel tudi odobritev nemškega Zveznega urada za motorni promet. Modeli z novim sistemom se bodo po nemških avtocestah lahko sami vozili s hitrostjo do 95 kilometrov na uro.
Zaradi te posodobitve je Drive Pilot postal 'najhitrejši' certificirani pogojno samodejni sistem vožnje (SAE-Level 3) v serijskem vozilu in bo na voljo v začetku leta 2025. Opcijsko je na voljo v dveh razredih S in EQS. Cena sistema Drive Pilot ostaja nespremenjena (od 5.950 evrov z DDV). Avtomobili, ki so z njim že opremljeni, bodo prejeli posodobitev brezplačno; bodisi na daljavo (prek spletne povezave) ali med obiskom v servisni delavnici. Za to nadgradnjo programske opreme ne treba spreminjati nobenih komponent vozila.
Med vožnjo lahko voznik gleda film
Z zadnjo nadgradnjo je Drive Pilot mogoče uporabljati v prometu s hitrostjo do 95 km/h pod določenimi pogoji na celotnem 13.191 km dolgem nemškem avtocestnem omrežju. To voznikom omogoča, da pogosteje in dlje časa vozijo v samodejnem načinu, hkrati pa bolje izkoristijo svoj prosti čas. Ko je Drive Pilot aktiven, lahko voznik zakonsko uživa v drugih dejavnostih, kot je gledanje televizije, branje časopisa (fizičnega ali prek sistema MBUX), dela kaj za službo ali se med vožnjo samo sprošča.
"Z inovativnimi tehnologijami želimo svojim strankam vedno ponuditi dodano vrednost. Ko aktivirajo Drive Pilot, se lahko osredotočijo na druge stvari, medtem ko avtomobil prevzame nalogo vožnje. Zelo sem ponosen, da najhitrejši sistem pogojne samodejne vožnje na svetu prihaja iz Mercedes-Benza. Prepričan sem, da smo z našim pristopom, osredotočenim na varnost, na pravi poti, da v bližnji prihodnosti obeležimo nove mejnike v avtomatizirani vožnji," je povedal Markus Schäfer, član upravnega odbora in glavni tehnični direktor.