MG 4
Vozli smo električni MG 4, ki je pravkar pripeljal v Slovenijo
V Slovenijo je uradno pripeljal MG 4, kompaktni električni avtomobil te znamke, katerega cene se začenjajo pri 32.900 evrih.
Petek, 24. marec 2023
Toliko (brez upoštevane subvencije Eko sklada v višini 4.500 evrov) stane vstopni model z manjšo baterijo kapacitete 51 kWh in opremo standard, izvedba z baterijo kapacitete 64 kWh in opremo comfort stane 37.500 evrov, enako zmogljiv luxury (na voljo bo konec leta) dva tisočaka več.
Vstopni paket med drugim zajema standardne varnostne sisteme (aktivni tempomat, pomoč za vožnjo v zastojih, ohranjanje vozila na voznem pasu, prepoznava prometnih znakov…), led luči ter infotainment zaslon premera 26 cm in 17,8 cm zaslon pred voznikom.
Comfort pomeni predvsem večjo baterijo in toplotno črpalko (med drugim ima tudi 17-palčna lita platišča), luxury pa vse skupaj nadgradi s temeljitejšim naborom varnostnih sistemov (nadzor mrtvega kota, pomoč pri menjavi voznega pasu, opozorilo na prečni promet zadaj…), oblazinjenjem sedežev v slogu usnja, brezžični polnjenem mobilnega telefona ter možnostjo odklepanja vozila z njim, nekaj stilskimi dodatki in še čim.
Avtomobil temelji na namenski električni platformi MSP z v dno vgrajeno baterijo, ki meri le 11 cm v višino, celostna električna zasnova pa ob dolžini 4,3 metra in medosni razdalji 2,7 metra botruje razmeroma prostorni ter prtljažniku velikosti 363 oziroma 1.177 litrov.
Za pogon skrbi na zadnji osi nameščen električni motor, ki v kombinaciji z manjšo baterijo razvije 125 kW (170 KM), baterijo pa sicer omogoča polnjenje 6,6 kW AC in 117 kW DC. Pri večji bateriji, ki omogoča polnjenje 11 kW AC in 135 kW DC, ima motor 150 kW (204 KM) navor 250 Nm je pri obeh enak tudi zmogljivosti so zelo podobne (pospešek do stotice v 7,7 oziroma 7,9 sekunde, največja hitrost 160 km/h).
Po prvih prevoženih kilometrih lahko zapišemo, da je med vožnjo MG 4 poskočen avtomobil s solidno lego na cesti in voznimi lastnostmi, tudi občutek v kabini tako glede ergonomije kot tudi kakovosti pusti dober vtis, infotainment morda sprva terja nekaj privajanja.
Za konec dodajmo še, da je mogoče izbirati med sedmimi barvami, ki so na zalogi, podrobnejše izkušnje in vtise s kratkega druženja s tem zelo zanimivim električnim avtomobilom pa si preberite v prihodnji številki revije Avto fokus.