Avto.info

Mitsubishi outlander

Vse bolj električen in bolj premijski

Outlander je s četrto generacijo postal bolj impozanten in bolj premijski. Njegov riključni hibrid z 225 kW (306 KM) daje prednost elektriki in zagotavlja štirikolesni pogon.

Petek, 6. december 2024

V Slovenijo se je prišel predpremierno pokazati novi mitsubishi outlander, ki bo sicer na slovenski trg prispel predvidoma konec marca prihodnjega leta.

Z impozantno sprednjo masko in bolj izklesanimi boki deluje bolj robustno in obenem bolj premijsko kot njegov predhodnik. Zahvaljujoč kakovostnim materialom in končni obdelavi deluje premijsko tudi njegova notranjost. Pri Mitsubishiju med drugim izpostavljajo dobro zatesnitev kabine, ki zagotavlja udobje med vožnjo, mi pa pozdravljamo, da so poleg dveh velikih zaslonov za upravljanje glavnih funkcij na voljo fizični gumbi in stikala.

Njegov priključnohibridni sklop izhaja iz električnega pogona z dvema elektromotorjema in 2,4-litrskim bencinarjem v vlogi generatorja, ki pa lahko tudi prenaša moč na sprednji kolesi, in sicer prek paketa sklopk namesto samodejnega menjalnika. Ta kombinacija ponuja 225 kW (306 KM) sistemske moči, baterija z bruto kapaciteto 22,3 kWh pa 86 kilometrov električnega dosega. Ob polnjenju prek hišne vtičnice je na voljo tudi hitro polnjenje, s katerim je mogoče pridobiti od 10 do 80 % dosega v 30 minutah.

Da outlander tudi v četrto ostaja terensko naravnan avtomobil, dokazuje pametni štirikolesni pogon S-AWC (Super All Wheel Control), ki združuje stalni električni štirikolesni pogon twin motor 4WD in porazdelitev navora v štiri smeri. Ob tem ima voznik za vožnjo v različnih razmerah in na različnih podlagah na voljo kar sedem različnih režimov.

Za osnovni model bo treba odšteti 48.990 evrov, pri čemer bodo kupci v predprodaji deležni 2.000 evrov popusta za nakup avtomobila ter dodatnih 1.000 evrov za dodatno opremo. Dobave bodo stekle spomladi 2025.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.