Mitsubishi outlander
Vse bolj električen in bolj premijski
Outlander je s četrto generacijo postal bolj impozanten in bolj premijski. Njegov riključni hibrid z 225 kW (306 KM) daje prednost elektriki in zagotavlja štirikolesni pogon.
Petek, 6. december 2024
V Slovenijo se je prišel predpremierno pokazati novi mitsubishi outlander, ki bo sicer na slovenski trg prispel predvidoma konec marca prihodnjega leta.
Z impozantno sprednjo masko in bolj izklesanimi boki deluje bolj robustno in obenem bolj premijsko kot njegov predhodnik. Zahvaljujoč kakovostnim materialom in končni obdelavi deluje premijsko tudi njegova notranjost. Pri Mitsubishiju med drugim izpostavljajo dobro zatesnitev kabine, ki zagotavlja udobje med vožnjo, mi pa pozdravljamo, da so poleg dveh velikih zaslonov za upravljanje glavnih funkcij na voljo fizični gumbi in stikala.
Njegov priključnohibridni sklop izhaja iz električnega pogona z dvema elektromotorjema in 2,4-litrskim bencinarjem v vlogi generatorja, ki pa lahko tudi prenaša moč na sprednji kolesi, in sicer prek paketa sklopk namesto samodejnega menjalnika. Ta kombinacija ponuja 225 kW (306 KM) sistemske moči, baterija z bruto kapaciteto 22,3 kWh pa 86 kilometrov električnega dosega. Ob polnjenju prek hišne vtičnice je na voljo tudi hitro polnjenje, s katerim je mogoče pridobiti od 10 do 80 % dosega v 30 minutah.
Da outlander tudi v četrto ostaja terensko naravnan avtomobil, dokazuje pametni štirikolesni pogon S-AWC (Super All Wheel Control), ki združuje stalni električni štirikolesni pogon twin motor 4WD in porazdelitev navora v štiri smeri. Ob tem ima voznik za vožnjo v različnih razmerah in na različnih podlagah na voljo kar sedem različnih režimov.
Za osnovni model bo treba odšteti 48.990 evrov, pri čemer bodo kupci v predprodaji deležni 2.000 evrov popusta za nakup avtomobila ter dodatnih 1.000 evrov za dodatno opremo. Dobave bodo stekle spomladi 2025.
Oznake:
- Mitsubishi
- outlander
- PHEV
- priključni hibrid