Zanimivosti
Naročate in prevzemate hrano iz avtomobila? Zaradi teh osmih stvari vas bodo zaposleni sovražili
Nihče ni popoln, a ne nadlegujte zaposlenih na okenčku in plačajte, kar ste naročili.
Nedelja, 19. marec 2023
Delo v restavracijah s hitro prehrano ni lahko, še posebej za zaposlene, ki so v stiku s strankami in vozniki, ki hrano naročajo iz avtomobila. Zaradi nekaterih posameznikov, ki jim otežujejo delo, so lahko zaposleni izpostavljeni dodatnemu stresu. Blagajnik mora obenem prevzeti naročilo, sporočiti sodelavcem, kaj naj pripravijo, in izvesti plačilo. In tako večkrat na dan, dan za dnem, teden za tednom.
Novinarji kulinarične spletne strani Eat this so se pogovarjali z zaposlenimi v restavraciji s hitro prehrano, kjer imajo "drive-through" okenček, in ugotovili, katerih osem stvari najbolj prezirajo pri strankah.
1. Ne vedo, kaj bi naročili
"Hm ... lahko ... vzamem ... Povej mi, kaj ponujate?"
Med čakanjem v vrsti za naročilo so pred vami ogromni meniji, kjer se lahko odločite, kaj boste naročili. Ne pridite na blagajno nepripravljeni.
2. Žalitve in grožnje
Kletvice, grožnje, tudi fizično nasilje ...
Pustite svoje težave doma, zaposleni niso krivi, če ste razočarani nad svojim življenjem.
3. Iščejo prijatelje
Ker nekateri nimajo pravih prijateljev, skušajo zaposlene na blagajni navdušiti s svojim "fenomenalnim" smislom za humor. Ne, hvala!
4. Živčni vozniki
Dve minuti stojijo v vrsti in izgubijo živce. Trobijo, kričijo, se prepirajo ...
5. En avto, dve naročili
Praviloma za en avtomobil velja eno naročilo in en račun, vendar je veliko voznikov, ki zahtevajo ločena naročila in račune. Če potrebujete dve, tri ali več ločenih naročil, vstopite v restavracijo.
6. "Zastonjkarji"
Pri prevzemu hrane trdijo, da je bila storjena velika napaka in da so naročili nekaj povsem drugega. Na ta način poskušajo dobiti brezplačno hrano.
7. Lačni pijanci
Ne samo, da nekateri vinjeni vozniki sedejo za volan, pogosto se odločijo tudi za obisk restavracije s hitro prehrano. "Namesto da bi mirno odšli domov, pridejo delati težave," so povedali zaposleni.
8. Ne vedo, kje imajo denarnico
Namesto da bi stranke pravočasno pripravile denar ali kartico, se pripeljejo do okenca za plačilo, vendar ne vedo, kje imajo denarnico. Če jo sploh kdaj najdejo, lahko agonija plačevanja in prevzema naročila traja v nedogled.