Avto.info

Kriza avtomobilske industrije

Proizvajalec Mercedesovih trikrakih zvezd je razglasil bankrot

Letos so evropski proizvajalci avtomobilskih delov napovedali ukinitev 53.300 delovnih mest.

Četrtek, 26. december 2024

Nemška avtomobilska industrija preživlja težke čase. Pisali smo že, da so nekateri veliki igralci, kot so Volkswagen, ZF, Continental in Bosch, napovedali znižanje plač, zapiranje tovarn ali odpuščanja. Zdaj pa smo izvedeli še, da je podjetje Gerhardi Kunststofftechnik, ki med drugim izdeluje znamenito trikrako zvezdo za Mercedes, bankrotiralo.

Podjetje zaposluje 1.500 ljudi, njihova usoda pa po besedah ​​stečajne upraviteljice še ni znana.

"Gerhardi je eden izmed največjih proizvajalcev tehnično dovršenih plastičnih delov v Evropi," lahko preberemo na spletni strani podjetja. Poleg obratov v Lüdenscheidu, Alteni in Ibbenbürenu ima podružnico tudi v ZDA.

Ustanovljeno je bilo leta 1796, preživelo je Napoleonove invazije, veliko svetovno gospodarsko krizo, dve svetovni vojni, a je naposled leta 2024, po dolgotrajnem upadanju povpraševanja po njihovih izdelkih, bankrotiralo, poroča Bloomberg. Nemško podjetje je sicer svojo pot začelo pred več kot dvema stoletjema s proizvodnjo kovinskih izdelkov, nato pa je vstopilo v avtomobilsko industrijo kot dobavitelj trikrakih zvezd za Mercedes-Benz.

Gerhardi je torej eno od številnih manjših proizvajalcev v evropski avtomobilski dobavni verigi, ki "dihajo na škrge", medtem ko proizvajalci avtomobilov zmanjšujejo proizvodnjo, da bi se spopadli s slabo prodajo in vse bolj zahtevnim prehodom na elektromobilnost. Letos so denimo evropski proizvajalci delov napovedali ukinitev 53.300 delovnih mest, od tega največ v Nemčiji. Tudi francoska Forvia SE (dobavitelj delov za Volkswagen in Stellantis) ukinja na tisoče delovnih mest, nemški Webasto SE si je nakopal za milijardo evrov dolgov, v finančnih težavah pa je tudi veliki švedski proizvajalec baterij Northvolt AB. Z nadaljnjimi odpuščanji v Volkswagnu, Stellantisu in Fordu analitiki svarijo, da se lahko razmere še poslabšajo.

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.