Range rover velar
Najbolj vroč Range ta hip
Evoque je doslej veljal za oblikovno najbolj dodelanega range roverja, a se je to s prihodom večjega in bolj impozantnega modela velar spremenilo.
Sreda, 27. september 2017
Najnovejši član družine prestižnih terencev v dolžino meri 4,8 metra in se velikostno nekako postavlja ob bok svojemu sorodniku range roverju sport. A naj bi nagovarjal tiste kupce, ki želijo nekoliko več elegance in morda malce manj robustnosti. Navzven velar novo dobo oblikovanja prinaša s ročaji vrat, ki se potopijo v vrata. Izjemno ozka linija žarometov pomeni, da vselej svetijo v led tehniki, za doplačilo pa celo s pomočjo laserske tehnologije, ki cesto razsvetli kar 550 metrov daleč.
V notranjosti velar ponuja poznano kombinacijo robustnih in elegantnih oblin, ki spominjajo, da gre za terensko zmogljiv vrhunsko udoben avtomobil. Osrednjo konzolo sestavljata dva velikanska zaslona na dotik (vsak z diagonalo 25,4 cm), medtem ko je instrumentna plošča tudi lahko digitalna. Klasične merilnike kupci namreč lahko za doplačilo nadomestijo z 31-centimetrskim barvnim zaslonom. Kar se tiče ostalih atributov, je velar prostorsko zelo radodaren, o čemer priča prostornina prtljažnega prostora, ki znaša 632 litrov.
Motorna paleta je zelo podobna tisti iz jaguarja F-pace, vključno s trilitrskim bencinskim šestvaljnikom, ki zmore 380 'konjev'. Evropska osnova sta dvolitrska turbodizla s 132 oziroma 176 kW (180 oz. 240 KM), vrh dizelske ponudbe pa je trilitrski stroj s 300 'konji'. V vsakem primeru je moč razporejena med vsa štiri kolesa, za prenos pa skrbijo 8-stopenjski samodejni menjalniki. Najcenejši velar pri nas stane 62.452 evrov in ga poganja osnovni dvolitrski turbodizel, bencinski pa stane 65.558 evrov. Več o novem terensko-luksuznem zvezdniku si preberite v naši tiskani izdaji (AF219).
Oznake:
- discovery
- evoque
- F-type
- Land Rover
- Range Rover
- sport
- velar