Avto.info

Range rover velar

Prva prenova po šestih letih častitljive službe

Range rover velar je po šestih letih od predstavitve doživel osvežitev. Po novem je še bolje opremljen in bolj trajnostno naravnan.

Četrtek, 2. februar 2023

Estetske spremembe so majhne, a učinkovite. Spredaj je dobil nove zašiljene žaromete pixel LED, novo masko in rahlo preoblikovan odbijača, nova je tudi tridimenzionalna grafika zadnjih luči. Piko na i zunanje prenove predstavljajo nova platišča ter novi karoserijski barvi -  modra metallic varesine blue in siva premium metallic zadar grey.

Še nekoliko bolj so nadgradili notranjost, kjer najdemo prečiščeno sredinsko konzolo z novim 28,9-centimetrskim (11,4-palčnim) ukrivljenim osrednjim zaslonom na dotik za upravljanje multimedijske naprave pivi pro. Zaslon je nameščen tako, da omogoča kar se da preprosto uporabo pri čemer je večina funkcij dostopna z dvema dotikoma. Prek njega voznik med drugim upravlja sistem za izbiro voznih načinov terrain response 2.0, ogrevanje sprednjega in zadnjega stekla ter kamere, ki omogočajo pogled okoli vozila. Omogočeno je brezžično povezovanje s sistemoma Android auto in Apple CarPlay, na voljo so tudi brezplačne nadgradnje prek spleta.

Nova so tudi oblazinjenja, pri katerih so namesto usnja uporabljeni bolj trajnostni materiali, kot so volna in različne tkanine. Poleg tega sta na voljo sistem za nevtraliziranje hrupa, ki deluje s pomočjo zvočnega sistema meridian 3D sorround sound s 17 zvočniki in 750-vatnim ojačevalnikom ter sistem, ki skrbi za kakovost zraka v kabini.

Motorna paleta vključuje od bencinskega blagega hibrida P250 s 184 kilovati (250 KM) moči, do priključnega hibrida P400e, ki zmore 297 kilovatov (404 KM) ter z večjo baterijo po novem namesto 53 omogoča do 64 kilometrov vožnje na elektriko. Nespremenjeni ostajata dizelski izvedbi z blago hibridno tehnologijo D200 in D300, ki zmoreta 150 oziroma 221 kilovatov (204 oz. 300 KM).

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.