Avto.info

Renault 5 turbo 3E cena

Renault je odprl naročila za 5 turbo 3E, cene se začnejo pri 155.000 evrih

Sodobna turbo petka bo zelo drag 'mini superšportnik', prve dobave so načrtovane za leto 2027.

Sreda, 23. april 2025

Vedeli smo, da bo drag, in res bo treba globoko seči v denarnico. Renault je potrdil, da se bodo cene za zmogljivi 5 turbo 3E začele pri 155.000 evrih. Ravno tako je potrdil, da namerava izdelati le 1.980 primerkov (v poklon osemdesetim letom prejšnjega stoletja, ko je bil predstavljen originalni R5 turbo), pri čemer bodo morali kupci položiti varščino v višini 50.000 evrov. Izbrano peščico bodo nato kontaktirali Renaultovi predstavniki, da se bodo pogovorili o barvah, možnostih personalizacije in materialih. V naslednji fazi, predvidoma leta 2026, bodo bodoči lastniki povabljeni k sodelovanju z oblikovalci, da skupaj ustvarijo unikatne livreje in notranjost po svojem okusu. Zato je jasno: 155.000 evrov je le začetek, končna cena pa bo odvisna od osebnih želja in dodatkov. Prva vozila naj bi bila dostavljena v letu 2027. 

Kot smo že pisali, je karoserija te električne dirkaške zverine, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken. Dva elektromotorja razvijeta skupno moč 400 kW (544 KM) in neverjetnih 4.500 Nm navora, kar zadostuje za izstrelitev do stotice v 3,5 sekunde in doseganje končne hitrosti 270 km/h. Baterija s kapaciteto 70 kWh obljublja 400 kilometrov dosega, 800-voltna arhitektura pa omogoča polnjenje z največjo močjo 350 kW. To pomeni, da je mogoče doseči povečanje dosega od 15 do 80 % v 15 minutah. Kljub divjim specifikacijam je Renault ohranil težo pri samo 1.450 kilogramih, kar je približno enako kot pri običajni "petici" z baterijo kapacitete 52 kWh. Kako? Predvsem zaradi že prej omenjene izdatne uporabe ogljikovih vlaken in odsotnosti zadnjih vrat ter sedežev.

Kljub vrtoglavi ceni nova turbo petka 3E ne bo najdražji avtomobil, ki ga je skupina Renault kadarkoli prodala. Ta naslov je osvojila alpine A110 R ultime la bleue, ki s ceno 330.000 € nosi krono najdražjega serijskega avtomobila s štirimi valji v zgodovini.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.