Škoda
Največja preobrazba skromne znamke
V stoletni zgodovini znamke je Škoda doživela že nekaj temeljitih preobrazb. Prvi glasnik novih časov je razkošen, a še vedno dostopen električni 7S s 600 kilometri dosega. Nov oblikovalski jezik ne bo vplival na zvezo znamke k uporabnosti.
Četrtek, 10. november 2022
Boemska znamka se je v svoji preteklosti vselej držala nekaterih načel, denimo skromnosti in dostopnosti, obenem je pogosto menjala kožo. Nova Škoda bo znova drugačna, nagovorila bo mlajše kupce.
To je prelomni trenutek. Škoda je v svoji skoraj stoletni zgodovini sicer pogosto prenovila logotip, a tokrat se bo prvič poslovila od petelina s puščico v spodnjem delu in logo zapisala zgolj z imenom SKODA. Ta je bil prvič razkrit pri konceptnem modelu 7S, ki je predstavil nov, ponosen obraz Škode. V prednjem delu se 7S ponaša s pokončnimi žarometi, na zadnjem pa s tankimi žarometi v obliki črke T. Potniška kabina je razkošna s prostorom, ponuja šest sedežev in prostor med sedežema v drugi vrsti za sedmega – dojenčka v lupinici. Škoda s konceptom uvaja nekaj dobrih idej, denimo torbico, ki jo z magneti pripnemo na hrbtišče voznikovega sedeža, in prednja dva sedeža, ki se ob mirovanju zavrtita proti sredini in tako omogočita skupinsko spremljanje filmov na velikem 14,6-palčnem zaslonu na vrhu sredinske konzole. Ta je obenem vrtljiv in tako izdatno prilagodljiv.
Več o velikem električnem športnem terencu ter o drugih prihajajočih Škodinih modelih pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 279).