Avto.info

Unikatna predelava

Škoda octavia pick-up: prodaja se edini primerek na svetu

Takšne octavie še niste videli. Navsezadnje je edini primerek na svetu, vendar Škoda nima kaj dosti s tem unikatnim poltovornjakom, saj gre za rezultat uspešne predelave. Zdaj je naprodaj.

Ponedeljek, 23. december 2024

Octavia je bila prvi Škodin model, ki je v celoti nastal pod Volkswagnovo taktirko. Rojena je bila leta 1996, dve leti kasneje pa je bila predstavljena še karavanska različica. V prihodnjih generacijah niso izdelali nobene druge serijske karoserijske izvedbe, a vendar smo naleteli na zelo zanimiv oglas. Na češki spletni tržnici Bazos prodajalec iz slovaške Trnave ponuja octavio prve generacije v izvedbi pick-up. Zgodovine tega avtomobila ne poznamo, zelo verjetno pa gre za individualno predelavo. Po fotografijah sodeč se zdi zelo profesionalna.

To dokazujejo skrbno izdelani stebrički in stena, ki ločuje kabino od tovornega prostora. Sprememba je zahtevala odstranitev zadnjega para vrat, izdelavo novih stranskih plošč in zadnjega pokrova. Vse je videti popolno, vključno s pokrovom prtljažnika. Octavia pick-up je pobarvana v temno zeleno kovinsko barvo in okrašena z oranžnimi črtami. V notranjosti so sedeži oblečeni v oranžno usnje z diamantnimi šivi. Armaturna plošča razkriva, da gre za posodobljeno različico octavie, izdelane po letu 1998. Napis 4×4 pa pove, da je nastala na osnovi karavana s štirikolesnim pogonom.

Pod motornim pokrovom brni neuničljiv dizelski motor 1.9 TDI, ki še vedno deluje s črpalka-šoba sistemom vbrizga goriva, znanim pod nemškim imenom Pumpe-Duse. Njegova moč znaša 66 kilovatov, navor pa 210 Nm. Povezan je s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Trenutni lastnik to unikatno predelavo ceni na dobrih 15.000 evrov (oglas je na voljo na tej povezavi). Žal oglas ne ponuja več podrobnosti in informacij, na primer, kdo je avtor predelave in koliko lastnikov je avtomobil že zamenjal. Poznamo pa število prevoženih kilometrov. Številka na števcu je 350.083, zato bo verjetno potreboval nekaj servisne "ljubezni".

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.