Stellantis
Dve milijardi evrov za Italijo
Le dva tedna po odstopu Carlosa Tavaresa z vrha Stellantisa bo ta v italijanske tovarne vložil dve milijardi evrov.
Četrtek, 19. december 2024
Predstavniki Stellantisa, vključno s predsednikom Johnom Elkannom, so se v začetku tega tedna srečali z italijanskim ministrom za industrijo Adolfom Ursom in predstavniki sindikatov. Med pogovori je Stellantis potrdil, da bodo vse njegove italijanske tovarne še naprej delovale, in se zavezal, da bo prihodnje leto vložil dve milijardi evrov.
V tovarni Cassino bodo tako s prihodnjim letom izdelovali naslednjo generacijo alfe romeo stelvio in leta 2026 naslednika giulie. Oba avta bosta na voljo kot električni vozili, so pa tu tudi hibridne možnosti. Kasneje bodo v Cassinu izdelovali še tretji Alfin model, poroča Reuters.
V tovarni Pomigliano D'Arco v južni Italiji bodo od 2028 izdelovali vsaj dva kompaktna modela na platformi STLA small. Aktualno pando bodo izdelovali do leta 2030, nato pa jo bo nasledila nova generacija. Od naslednjega leta bodo v tovarna Melfi proizvajali baterijsko-električne in hibridne različice jeepa compassa, lancie gamme in DS 7, pridružil se jim bo tudi električni DS 8.
V tovarni Mirafiori nameravajo konec leta 2025 začeti izdelovati hibridno različico modela 500, ob tem opa so se zavezali, da bo majhen mestni avto tam izdelovali do leta 2032 ali 2033. Povečali bodo tudi proizvodnjo elektrificiranih menjalnikov z dvojno sklopko, s 600 na 900 tisoč enot letno.
Ob tem je Stellantisov evropski šef Jean-Philippe Imparato napovedal, da bo Maseratijeva tovarna v Modeni postala novo središče skupine za vozila višjega razreda, v tovarni Atessa pa bodo še naprej izdelovali lahka gospodarska vozila z električnim pogonom.
Poleg tega je Imparato predstavnikom vlade zagotovil, da bo sedež znamke še naprej v Torinu, čeprav bo fiskalna baza Stellantis ostala na Nizozemskem. Dodal je, da skupina za načrtovane naložbe ne bo potrebovala javnih sredstev.