Avto.info

Stellantis

Dve milijardi evrov za Italijo

Le dva tedna po odstopu Carlosa Tavaresa z vrha Stellantisa bo ta v italijanske tovarne vložil dve milijardi evrov.

Četrtek, 19. december 2024

Predstavniki Stellantisa, vključno s predsednikom Johnom Elkannom, so se v začetku tega tedna srečali z italijanskim ministrom za industrijo Adolfom Ursom in predstavniki sindikatov. Med pogovori je Stellantis potrdil, da bodo vse njegove italijanske tovarne še naprej delovale, in se zavezal, da bo prihodnje leto vložil dve milijardi evrov.

V tovarni Cassino bodo tako s prihodnjim letom izdelovali naslednjo generacijo alfe romeo stelvio in leta 2026 naslednika giulie. Oba avta bosta na voljo kot električni vozili, so pa tu tudi hibridne možnosti. Kasneje bodo v Cassinu izdelovali še tretji Alfin model, poroča Reuters.

V tovarni Pomigliano D'Arco v južni Italiji bodo od 2028 izdelovali vsaj dva kompaktna modela na platformi STLA small. Aktualno pando bodo izdelovali do leta 2030, nato pa jo bo nasledila nova generacija. Od naslednjega leta bodo v tovarna Melfi proizvajali baterijsko-električne in hibridne različice jeepa compassa, lancie gamme in DS 7, pridružil se jim bo tudi električni DS 8.

V tovarni Mirafiori nameravajo konec leta 2025 začeti izdelovati hibridno različico modela 500, ob tem opa so se zavezali, da bo majhen mestni avto tam izdelovali do leta 2032 ali 2033. Povečali bodo tudi proizvodnjo elektrificiranih menjalnikov z dvojno sklopko, s 600 na 900 tisoč enot letno.

Ob tem je Stellantisov evropski šef Jean-Philippe Imparato napovedal, da bo Maseratijeva tovarna v Modeni postala novo središče skupine za vozila višjega razreda, v tovarni Atessa pa bodo še naprej izdelovali lahka gospodarska vozila z električnim pogonom.

Poleg tega je Imparato predstavnikom vlade zagotovil, da bo sedež znamke še naprej v Torinu, čeprav bo fiskalna baza Stellantis ostala na Nizozemskem. Dodal je, da skupina za načrtovane naložbe ne bo potrebovala javnih sredstev.

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.