Avto.info

Toyota urban cruiser

To je Toyotin novi kompaktni električni križanec, ki je z razlogom nekam znan

Toyota je predstavila novega električnega križanca urban cruiser, ki v tehničnem pogledu v tesnem sorodu z električno suzuki vitaro. V Evropo bo prispel šele čez dobro leto.

Četrtek, 12. december 2024

S 4,28 metra dolžine, 1,8 metra širine, 1,64 metra širine in z 2,7 metra medosne razdalje je urban cruiser le malce večji yarisa cross. Robustna karoserija spredaj spominja na suzuki e-vitaro, s katero si deli tehnično osnovo, zadek pa spomni na alfo romeo junior.

Sorodstvo z vitaro je še bolj očitno v notranjosti, ki je opremljena s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) voznikovim zaslonom ter s 25,6-centimetrskim (10,1-palčnim) zaslonom na dotik za multimedijsko napravo pod enotnim vodoravnim panelom. Vmesnik povzema tiste pri drugih Toyotinih modelih in omogoča posodobitve na daljavo. Na sredinskem grebenu najdemo vrtljivo stikalo za upravljanje menjalnika ter stikala za nastavljanje regenerativnega zaviranja in voznih načinov.

Na voljo bodo pogonski sklopi z elektromotorjem z močjo 106 kW (144 KM) na sprednji osi v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 49 kWh ter močnejša s pogonom spredaj in s 128 kW (174 KM) ali s štirikolesnim pogonom, ki zmore 135 kW (184 KM), pri čemer dodatni elektromotor na zadnji osi razvije 48 kW (65 KM). Obe močnejši izvedbi imata serijsko vgrajeno baterijo s kapaciteto 61 kWh. Tista s pogonom na sprednji kolesi ponuja poseben program za vožnjo po snegu, štirikolesno gnana pa tudi sistem za nadzorovani spust in način trail za zahtevnejše podlage, ki usmerja navor na kolo z večjim oprijemom.

Glede na to, da bo urban cruiser prispel v Evropo šele leta 2026 ali najprej konec 2025, cene še niso znane, pri čemer bi se glede na cene tekmecev lahko gibale med 35 in 40 tisoč evrov.

 

Oddaj komentar

Bencinski štirivaljnik, ki dvigne kocine!

Japonci se elektrifikacije ne bojijo, a se zdi, da do nje pristopajo z nekoliko kraj
Novice

V Nemčiji mora vsako leto približno 80.000 voznikov opravljati 'Idiotentest'

Medicinsko-psihološki pregled, znan tudi kot Idiotentest (MPU), čaka vse nemške v
Novice

Obsežno uhajanje podatkov pri Volkswagnu je razkrilo gibanje 800.000 lastnikov električnih vozil

Veliko ljudi skrbi, da bi hekerji ukradli njihove osebne podatke, vendar včasih pri
Novice

Nio v Evropo prihaja še s cenejšo znamko Onvo, ponujala bo model z dosegom 1.000 km

Nio, kitajski proizvajalec avtomobilov, ki poenostavlja uporabo električnih avtomob
Novice

V Volkswagnu dosegli dogovor: zapiranja tovarn ne bo, ukinjajo 35.000 delovnih mest, proizvodnja golfa pa se seli v Mehiko

Volkswagen je po opozorilnih stavkah in burnih razpravah dosegel dogovor s sindikato
Novice

Vožnja po snegu: trije nasveti in eno pravilo!

Ko koeficient trenja pade na 0,1 do 0,2, postane vožnja avtomobila precej zahtevna.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.