Saj ni res, pa je!
V Londonu se je pokvaril sistem avtomatiziranega parkiranja - nekateri DVE LETI niso mogli do svojih vozil
Zaradi okvare sistema za sprostitev avtomobila iz avtomatizirane garaže več ljudi dolgo časa ni moglo dostopati do svojih avtomobilov. Upravljavec garaže je za to okrivil dobavitelje rezervnih delov.
Torek, 22. april 2025
Britanski BBC je razkril grozljivo izkušnjo majhnega družinskega podjetja iz Buckinghamshira. Podjetje se je znašlo v finančnih težavah, saj je njihov novi kombi obstal v avtomatizirani večnadstropni garaži v središču Londona. Zaradi okvare mehanizma za sprostitev več kot dve leti niso mogli do svojega avtomobila.
Decembra 2022 je Mark Lucas, solastnik podjetja HCS Furniture, parkiral svoj električni kombi vauxhall (opel) vivaro v večnadstropni londonski garaži na trgu Rathbone v bližini ulice Oxford Street. Ko se je zvečer vrnil po vozilo, je izvedel, da kombija ni mogoče prevzeti zaradi mehanske okvare parkirnega sistema (gre za sistem, v katerem so avtomobili parkirani drug nad drugim s pomočjo mehanskih ploščadi in dvigal, da se prihrani prostor). Vodja garaže je obvestil Lucasa, da je sistem odpovedal in da čakajo nadomestne dele. Čakal je več tednov, nato mesecev in nazadnje več kot dve leti.
Težava družinskega podjetja HCS Furniture je bila v tem, da je to njihov edini dostavni kombi, star komaj šest mesecev. Zato so morali najeti nadomestno vozilo za 800 funtov na mesec, da so lahko poslovali, sčasoma so kupili še enega. Poleg tega so odplačevali lizing za kombi, ki je stal v garaži in se mu je seveda počasi praznil akumulator, pri čemer ga lahko dolgotrajno praznjenje poškoduje. Lucas je izrazil razočaranje zaradi neustrezne komunikacije upravljavca garaže in nezmožnosti reševanja težave, ker niso vedeli, kdaj bodo dobili svoj avto.
Iz podjetja Double Parking Systems, ki upravlja garažno hišo, so za BBC sporočili, da je bil dostop do vozil ponovno vzpostavljen 15. marca 2025. Po navedbah družbe so bili glavni razlogi za zamudo dolgi postopki odobritve in zamude pri dobavi specializiranih delov iz tujine. V družbi so izrazili obžalovanje nad dolgotrajnostjo popravila, a poudarili, da so ravnali v dobri veri in po svojih najboljših močeh.
Sprva se je zdelo, da gre za osamljen primer. A ko so o zgodbi začeli poročati mediji, so se javili še drugi prizadeti lastniki. Dva izmed njih sta novinarjem zaupala, da naj bi bilo v tej garaži dlje časa "ujetih" vsaj 40 vozil.