Avto.info

Volkswagen golf

Bo golf kmalu pomahal v slovo?

Kot je lahko razumeti iz izjave prvega moža Volkswagna Thomasa Schäferja, je možno, da se bo golf s koncem aktualne generacije poslovil. Njegova prihodnost zato še ni povsem jasna.

Četrtek, 4. avgust 2022

Kot pravi Schäfer, morajo še preučiti, ali se sploh izplača razviti nov model s klasičnim pogonom, ki naj bi na trgu vztrajal še nadaljnjih sedem ali osem let. Golfa devete generacije bi glede na življenjski cikel modela luč sveta sicer ugledal okoli leta 2027, torej po prenovi aktualne, osme generacije.

Odločitev niti ni tako nenavadna, saj številne države napovedujejo prehod na električna vozila že z letom 2030, kar precej zmanjšuje trg za vozila s klasičnim pogonom. Ob tem Schäfer dodaja, da bodo manjša električna vozila že v kratkem cenejša od primerljivih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.

Razlog je v prihajajočem standardu Euro 7, ki bo zaradi bolj sofisticiranega sistema za čiščenje izpušnih plinov vozila s klasičnimi motorji, kot pričakuje Schäfer, vozila podražil za tri do pet tisoč evrov. Prednost zato vidi v električnih avtomobilih, kjer bo model ID.2 z napovedano ceno pod 25 tisoč evri primerljiv s sedanjim golfom.

Vstopni Volkswagnov električar, vključno s sorodnima modeloma znamk Škoda in Cupra, bo imel doseg okoli 350 do 400 km, kar naj bi bilo primerno za veliko večino voznikov. Zahvaljujoč namenski osnovi za električna vozila, skrajšani MEB, pa bo obenem podobno prostoren kot večji avtomobili s klasičnim pogonom.

Dokončna odločitev o usodi golfa bo sicer sprejeta v naslednjih 12 mesecih, a če vemo, da je Volkswagen leta 2019 tudi na zadnjih trgih, kjer je bil še na voljo, ugasnil legendarnega »hrošča«, se tudi slovo golfa, katerega prva generacija je bila predstavljena leta 1974, ne zdi prav nič neverjetno.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.