Avto.info

Volkswagen tayron

Med tiguanom in touaregom

Volkswagnov novi športni terenec, ki bo nadomestil tiguana allspace, se imenuje tayron. Ponudil bo lahko do sedem sedežev, na voljo bo u blagohibridnimi in priključnohibridnimi pogonskimi sklopi, a tudi s turbodizlom.

Četrtek, 10. oktober 2024

Tayron sloni na enaki platformi MQB evo kot novi tiguan, a je od njega kar za 24 centimetrov daljši ter obenem za 13 centimetrov krajši od touarega. Sprednji in zadnji del spominjata na tiguana, medtem ko je bočna linija nekoliko bolj oglata in avtomobilu daje malce bolj robusten videz.

Ob dolžini 4,77 metra je njegova medosna razdalja za 10 centimetrov daljša kot tiguanova. To mu zagotavlja zelo prostorno drugo vrsto in možnost dodatnih sedežev v zadku. Pri petsedežni različici prtljažnik v osnovni postavitvi meri 885 litrov (703 l pri priključnem hibridu), pri sedemsedežni pa 850 litrov oziroma 345 za tretjo vrsto. Ob tem največja prostornina znaša 1.905 oziroma 2.090 litrov. Tu velja poudariti, da bo priključni hibrid na voljo le s petimi sedeži.

Iz tiguana poznana armaturna plošča je opremljena s 26-centimetrskim (10,2-palčnim) zaslonom za instrumentno ploščo in 32,8-centimetrskim oziroma 38,1-centimetrskim (12,9- oz. 15-palčnim) zaslonom na dotik za multimedijsko napravo.

Ob začetku prodaje bodo zanj na voljo 1,5-litrski blagohibridni turbobencinar eTSI s 110 kW (150 KM) in dvolitrski TDI s 110 kW (150 KM) ali 142 kW (193 KM), slednji v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.

Tu sta tudi priključna hibrida s kombinacijo 1,5-litrskega turobobencinarja in elektromotorja v izvedbah s 147 ali 200 kW (200 ali 272 KM). Oba imata vgrajeno baterijo s kapaciteto 19,7 kWh, ki omogoča približno 100 kilometrov dosega, z enosmernim tokom pa jo je mogoče polniti z največjo močjo 50 kW. Vsi modeli so serijsko opremljeni s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG.

Za razliko od tiguana allspace, ki ga proizvajajo v Mehiki, bo tayron nastajal v Wolfsbrugu, pred širšo javnostjo pa bo prvič nastopil prihodnji teden na avtomobilskem salonu v Parizu.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.