Volvo
Volvo se po četrt stoletja vrača k pogonu na zadnji kolesi
Volvo je v okviru prenove modelov C40 in XC40 recharge napovedal nove pogonske sklope, vključno z dvema, ki bosta znamki, prvič po letu 1998, ponovno prinesli pogon na zadnji kolesi.
Torek, 17. januar 2023
Nov vstopni pogonski sklop sestavlja na zadnji osi nameščen elektromotor s 175 kilovati (238 KM), ki bo nadomestil spredaj nameščenega, ter modeloma C40 in XC40 omogoča pospešek do stotice v 7,4 sekunde ter končno hitrost 180 kilometrov na uro.
Ob tem nov pogonski sklop v povezavi z baterijo s kapaciteto 69 kilovatnih ur modelu XC40 zagotavlja do 460 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP (do sedaj 425 km), modelu C40 pa 476 kilometrov.
Tisti, ki želijo večji doseg, si bodo lahko omislili različico z baterijo s kapaciteto 82 kilovatnih ur v kombinaciji z elektromotorjem z močjo 185 kilovatov (252 KM). Slednji omogoča enako hiter pospešek ter končno hitrost, ki znašata 7,4 sekunde oziroma 180 kilometrov na uro, a obenem ponuja doseg, ki pri modelu XC40 znaša 520 kilometrov oziroma 530 kilometrov pri modelu C40.
Prenovljeni modeli omogočajo tudi hitrejše polnjenje z enosmernim tokom z močjo do 200 kilovatov.
Prenovljena štirikolesno gnana modela zdaj namesto dveh elektromotorjev z močjo 150 kilovatov (204 KM) premoreta elektromotor s 117 kilovati (159 KM) spredaj in enega s 183 kilovati (249 KM) zadaj. Oba sta opremljena z baterijo s kapaciteto 82 kilovatnih ur, pri čemer XC40 z enim polnjenjem prevozi 500 kilometrov, C40 pa 507. Prvi do stotice potrebuje 4,9 sekunde, drugi dve desetinki manj, medtem ko je končna hitrost pri obeh omejena na 180 kilometrov na uro.