Avto.info
Iskalnik: Model:

Audi Q3 35 TFSI S tronic S line

V drugo je pravi Q

  • Novi audi Q3 je občutno zrasel in povzel sodobne linije večjih članov družine Q 
  • Prostorna notranjost se lahko pohvali z vzdolžno pomičnimi zadnjimi sedeži
  • Cena zaradi dragih doplačilnih dodatkov zlahka preseže 50 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Petek, 27. september 2019

S prvo generacijo je bil eden izmed pionirjev razreda kompaktnih premium križancev, danes je ponudba precej številčnejša. BMW X1, jaguar E-pace, lexus UX, volvo XC40, če naštejemo le nekatere. Zato je v drugo Q3 zrasel, a ne le navzven, temveč tudi v notranjosti, in dobil najsodobnejšo hišno tehniko. V primerjavi s predhodnikom je skoraj deset centimetrov daljši (v medosju slabih osem), s čimer se je še bolj oddaljil od manjšega Q2. Oblikovno povzema nekatere elemente prestižnega Q8, kot celota pa z osemkotno masko in poudarjeno ramensko linijo značilne Audijeve vrednote.

Kot premium kompaktni križanec se bolje kot pri prečenju zahtevnih terenov odreže v mestu.


V kabini je občutno prostornejši od predhodnika, arhitekturno pa povzema zasnovo zadnje generacije Audijevih modelov. To pomeni skoraj popolno digitalizacijo – namesto klasičnih merilnikov ima večnamenski zaslon z možnostjo različnih prikazov podatkov (vključno s poudarjeno navigacijo in precej zmanjšanima prikazovalnikoma hitrosti in vrtljajev) ter velik, na dotik občutljiv zaslon na sredinski konzoli. Odlikujejo ga jasna in ostra grafika ter pregledni meniji, a tipkanje po zaslonu med vožnjo je vseeno manj udobno in priročno od nekdanjega vrtljivega vmesnika sistema MMI. Vsaj gumbi in stikala za prezračevanje (ter precej nerodno postavljen vrtljiv gumb za uravnavanje glasnosti avdio sistema) so ostali klasične mehanske zasnove. Sedeži (doplačilni S line) so prijetno čvrsti, odličnega oprijema in izdatno nastavljivi, zadnji po novem tudi vzdolžno pomični za 15 centimetrov. Ko so otroci oziroma njihove nogice še majhne, jih pač porinete naprej in v prtljažnik zlahka spravite voziček, ko otroci in nogice zrastejo, vozička, seveda, ne potrebujejo več, zato lahko sedeže porinete nazaj. Sedeži so sicer deljivo zložljivi v razmerju 40 : 20 : 40, naslonjala se zložijo v ravno dno.

Tehnično temelji na koncernski platformi MQB, enaki kot volkswagen tiguan, a z drugačnimi nastavitvami vzmetenja, blažilnikov in drugih elementov. Med vožnjo je zato občutek bolj dinamičen, tudi zaradi nižjega položaja za volanom in malo nagibanja v zavojih. Volan je natančen in po Audijevi navadi malce sterilen, uravnoteženost med vožnjo pa na visoki ravni tudi z vidika udobja. Testni Q3 je bil obut v (doplačilna) 19-palčna kolesa in pnevmatike nižjega preseka, tako da boste kakšno krajšo in ostrejšo grbino malce bolj občutili kot s serijskimi 18-palčnimi kolesi.

Vstopni bencinar s 110 kW (150 KM) in samodejni menjalnik S tronic nista najbolj posrečena kombinacija.


Preizkusili smo osnovno motorno možnost z oznako 35 TFSI, kar pomeni 1,5-litrski bencinski motor s 110 kW (150 KM) moči. Gre za že iz drugih modelov znan stroj, ki pri nižjih obremenitvah nežno izklopi dva od štirih valjev (in tako varčuje z gorivom), je pa res, da je Q3 precej velik avtomobil, zato je ta motor tu manj prepričljiv kot, na primer, v A3. Tam nekje do treh tisočakov ni ravno najbolj prožen, a je zelo tih in uglajen, višje pa ravno obratno – glasnejši in boljših zmogljivosti. Morda ne ravno najbolj posrečeno izbiro dopolnjuje samodejni menjalnik S tronic s sedmimi stopnjami prenosa, ki je pri speljevanju in pospeševanju premalo odločen. Pogon je pri tem motorju speljan zgolj na sprednji kolesi, štirikolesni quattro pri tej kombinaciji ni na voljo.

Q3 je v drugo torej zrasel v vseh pogledih, vključno s cenovnim. Še posebej doplačilni dodatki lahko ceno poženejo v višave – v primeru testnega vozla je bilo različnih doplačil (razen sistema drive select, športnega paketa S line in odličnih matričnih led žarometov gre bolj kot ne za razne lepotne dodatke, kot so srebrni strešni nosilci, dodatno zatemnjena stekla, večja platišča ali v usnje odeti nasloni za roke) kar za 15 tisočakov, kar ceno s prvotnih 38.780 dvigne krepko čez 50 tisoč evrov.
 

Audi Q3 35 TFSI S tronic S line
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5000–6000/min, 250 Nm pri 1500–3500/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4484 x 1849 x 1616 mm; Medos. razdalja: 2680 mm; Pnevmatike: 235/50 R19; Masa/nosilnost: 1570/500 kg; Prtljažnik: 530–1525 l.
  Največja hitrost:  207 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,2 s; Poraba goriva (EU): 5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 8,3 l/100 km; Izpust CO2: 134 g/km.
  Cena:  osnovni model (Q3 35 TFSI): 34.940 €, testno vozilo: 53.718 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
vozne lastnosti, prostorna notranjost, kakovost izdelave neodločen menjalnik, draga dodatna oprema brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.