Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW 740d xDrive

Kralj udobja in avtocest

  • Prenova mu je poleg bolj postavljaške maske prinesla predvsem elektronske sladkorčke
  • Z dizelskim šestvaljnikom z 235 kW (320 KM) je suveren, izjemno uglajen in presenetljivo varčen
  • Če serijskemu udobju dodate izjemno opcijsko razkošje, cena poleti tudi čez 160 tisočakov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 10. januar 2020

Kako prenoviti premijskega zastavonošo, kot je BMW serije 7? Glede tehnike je odgovor popolnoma preprost. Nameniš mu čisto vse najnovejše zamisli, ki jih hiša premore. Pri tako pomembnem in uglednem avtomobilu je precej bolj občutljiva stilska prenova. To namreč ni le avtomobil, temveč je statusni simbol, s katerim lastniki svetu nekaj sporočajo. Jasno je, da sporočajo, da imajo kar precej pod palcem. Bistvenega pomena pa je, v kakšen slogu to počnejo. 

Menimo, da so bili Bavarci z osvežitvijo sedmice ravno prav drzni, saj jo ji namenili eno zelo opazno spremembo. Seveda govorimo o novi maski, ki je bila na fotografijah videti tako velika, da je na spletu sprožila kar nekaj duhovitih šal. Toda ko avtomobil vidimo v živo, takoj ugotovimo, da so se v Münchnu njegove prenove lotili skrajno resno in premišljeno. Največji ledvički, ki smo ju videli do zdaj, prestižni limuzini namreč odlično pristajata. Menimo, da nista pretirani, temveč le odločno predstavljata ta avtomobil in še bolj jasno sporočata, kdo je šef avtoceste. Ob pogledu v vzvratno ogledalo bodo vsi takoj vedeli, da se je za njimi pripeljala sedmica, ki želi prosto pot in zato ne potrebuje vulgarnega »blendanja«. Malce bolj diskretno pa so prenovili zadek in luči povezali z osvetljeno letvico.

Kratka sedmica je udobna, luksuzna, hitra in celo varčna, ne pa tudi prostorna. Za prostornost, ki jo pričakujemo od prave limuzine, je treba izbrati daljšo različico L.



Manj očitne so novosti v notranjosti. Največja funkcionalna novost so digitalni merilniki oziroma barvni zaslon, na katerem se merilniki narišejo v slogu najnovejših hišnih modelov. Tu je, seveda, tudi nov operacijski sistem 7.0, ki z 31,2-centimetrskim (12,3-palčnim) zaslonom za instrumentno ploščo in s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) osrednjim zaslonom tvori BMW live cockpit professional in omogoča številne nastavitve prikazov po želji uporabnika. Na voljo je tudi pametni osebni asistent, ki z govornimi ukazi (žal ne v slovenščini) pomaga pri iskanju želenega cilja, postreže s podatki o vremenu in zna odgovoriti na najrazličnejša vprašanja, tudi na to, kako zakleniti zadnja vrata, da jih otroci ne bodo mogli odpreti z notranje strani. Ter še mnogo, mnogo drugega. Kar pripravno, ni kaj!

Kaj pa udobje? Vse različice so serijsko opremljene s prilagodljivim zračnim vzmetenjem. To pomeni, da se v avtomobilu v osnovnem udobnem načinu peljemo kot na oblaku. Zato, da lahko pozabimo, kaj se dogaja zunaj, skrbi vrhunska zatesnitev kabine. Ob tem je tu še športni način, pri katerem vzmetenje in volan občutno otrdita in s tem zagotovita bolj neposreden občutek o dogajanju pod kolesi. In čeprav je bil testni avto zaradi športnega paketa M sport nekoliko dinamično naravnan, smo se mi pretežno vozili v udobnem načinu, ki mu je najbolj pisan na kožo.

Čeprav menimo, da se športnim in luksuznim avtomobilom najbolj podajo bencinski motorji, na prvi vožnji s prenovljeno sedmico pa nas je navdušil nov priključno hibridni pogonski sklop, moramo priznati, da ji zelo pristaja tudi trilitrski dizelski šestvaljnik. Ta pri modelu 740d xDrive z dvema turbinama razvije 235 kilovatov (320 KM) in spoštovanja vrednih 680 Nm navora. Uglajen in zmogljiv stroj skoraj dve toni težko limuzino požene do stotice v 5,4 sekunde in jo brez napora pripelje do elektronsko omejene končne hitrosti 250 kilometrov na uro. Moč se prek odlične osemstopenjske avtomatike prenaša na vsa štiri kolesa in s tem zagotavlja učinkovita speljevanja in zanesljivost v vseh razmerah. Ob tem prepriča tudi z gospodarnostjo. V varčnem načinu ecopro smo brez težav dosegali porabo pod osem litrov, povprečnih 8,8 litra na 100 kilometrov pa je prav tako več kot zadovoljiv rezultat.

Cena dodatne opreme brez težav preseže vrednost enosobnega stanovanja v Mariboru, Celju in vseh manjših slovenskih krajih.


Sedmica je že v osnovi zelo udobna, paket first class upgrade, za katerega je treba odšteti nekaj več kot 10 tisoč evrov, pa prinaša pravo razkošje, ki med drugim vključuje ekskluzivno usnjeno oblazinjenje, sprednja sedeža z ogrevanjem, aktivnim prezračevanjem in masažno funkcijo, komfortna, električno nastavljiva in ogrevana zadnja sedeža, električno pomične senčnike na zadnjih stranskih steklih, udobno zapiranje vrat (soft close) in še bi lahko naštevali. Edino, česar pri osnovni sedmici ni mogoče kupiti, je prostor. Tega je v drugi vrsti, zlasti za noge, presenetljivo malo. Za razkošje prostora je tako treba izbrati daljšo izvedbo z oznako L, za katero vam vzamejo dodatnih 4.200 evrov. A že pri »ta kratki« je cena poglavje zase. Z omenjenim razkošjem prvega razreda, športnim paketom M, ki stane 7.537 evrov, asistentom za polsamodejno vožnjo, za katerega je treba odšteti dobra dva tisočaka, paketom inovacij, za katerega zahtevajo slabih šest tisoč evrov, in tako naprej, je končna cena testnega avtomobila dosegla skoraj 165 tisočakov in s tem potrdila, da šef avtoceste ni za vsakega, temveč le za peščico.
 

BMW 740d xDrive
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni šestvaljnik, 2993 ccm, 235 kW (320 KM) pri 4400/min, 680 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  5120 x 1902 x 1467 mm; Medos. razdalja: 3070 mm; Pnevmatike: 245/40 R20 spredaj, 255/35 R20 zadaj; Masa/nosilnost: 1990/615 kg; Prtljažnik: 515 l.
  Največja hitrost:  250 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 5,4 s; Poraba goriva (EU): 7,2/5,3/6,0 l/100 km; Povprečje na testu: 8,8 l/100 km; Izpust CO2: 158 g/km.
  Cena:  osnovni model (730 d): 108.250 €, testno vozilo: 164.668 €; BMW Vetriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
zmogljivosti, udobje, oprema prostor na zadnjih sedežih, cena brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.