Avto.info
Iskalnik: Model:

BMW i3s

Šprinter

  • Z drugače nastavljenim podvozjem dinamiko postavlja pred udobje 
  • Zaradi motorja s 135 kW (184 KM) do stotice pospeši v le 6,9 sekunde
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Petek, 4. januar 2019

Po prenovljenem i3, katerega najpomembnejša novost je zmogljivejša baterija (test v AF228-229), smo preizkusili še njegovo športno verzijo. Ta nosi oznako i3s, električni motor pa tu razvije 135 kW (184 KM) oziroma 10 kW (14 KM) več, navora je za 270 Nm oziroma 20 več. Rezultat je za 10 km/h večja končna hitrost (160 km/h) in pospešek do stotice v 6,9 sekunde oziroma 0,3 sekunde hitreje kot pri običajnem i3. Tovarniška poraba je s 14,3 kWh na sto kilometrov za 1,4 kWh večja, doseg 200 kilometrov v praksi približno enak.

Zdaj pa dovolj suhoparnih podatkov. Tisti »s« v oznaki se pozna predvsem v bolj čvrsti legi na cesti, čemur botrujejo 10 milimetrov nižje vzmetenje drugačnih nastavitev in 20-palčna kolesa s pnevmatikami nižjega preseka ter večje širine. V ovinkih zato skupaj z drugače nastavljenim volanom in širšimi koloteki postreže z več dinamike, več ostrine, če hočete, oziroma dobre vozne lastnosti in natančnost postavlja še na za drobec višjo raven.

S ceno 43.350 evrov (pred upoštevanimi popusti in subvencijami) je 3.700 evrov dražji od običajnega i3.


Po drugi strani je udobje na rahlo nižji ravni. Blaženje udarcev s ceste je manj učinkovito, še posebej ostre in kratke neravnine se bolj intenzivno prenesejo na telesa potnikov. Pri BMW-ju so pač morali poiskati kompromis med udobjem in dinamiko – pri i3s so na prvo mesto postavili zadnjo. Je pa res, da razlike v primerjavi z običajnim i3, podobno kot pri zmogljivostih, niso velike.

V notranjosti sta oba enaka, z izjemo nekaterih manjših lepotnih podrobnosti. To velja tako za značilno zasnovo armaturne plošče z dvema večnamenskima zaslonoma in plastiko iz recikliranih materialov kot za izdatno nastavljivi sedež in volanski obroč ter zato dobro ergonomijo za voznike najrazličnejših rasti. Nasploh se spredaj sedi zelo dobro, na zadnjih dveh sedežih, do katerih dostopate skozi nazaj odpirajoča se vrata, pa precej manj.
 

BMW i3s
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 4 sedeži; Motor: električni, sinhronski, 135 kW (184 KM) pri 7000/min, 270 Nm pri 0–4500/min; Menjalnik: samodejni, 1-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4006 x 1791 x 1590 mm; Medos. razdalja: 2570 mm; Pnevmatike: spredaj 175/55 R20, zadaj 195/50 R20; Masa/nosilnost: 1340/425 kg; Prtljažnik: 260–1100 l.
  Največja hitrost:  160 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,9 s; Poraba energije (EU): 14,3 kWh/100 km; Povprečje na testu: 15,3 kWh/100 km; Izpust CO2: 0 g/km.
  Cena:  osnovni model (i3): 39.650 €, testno vozilo: 52.215 €; BMW Vertriebs GmbH, podružnica Ljubljana.
tehnika, zmogljivosti udobje na zadnjih sedežih, cena brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.