Dacia logan MCV 1.5 dCi 90 prestige
Veliko za malo
- Karavanski logan s turbodizlom je prostoren, dovolj zmogljiv in varčen
- Za dobrih 14 tisočakov lahko ponudi več kot kateri koli drugi model v tem razredu
Nedelja, 10. marec 2019
Dacia se je pred dobrim desetletjem znova rodila kot Renaultova nizkocenovna znamka in čeprav se z nekaterimi modeli, kot je duster, tudi s ceno že približuje bolj renomiranim tekmecem, z loganom ohranja svoje bistvo. To je ponujanje veliko avtomobila za razumno ceno. In MCV dejansko ponuja veliko, od prtljažnika, ki v osnovni postavitvi meri skoraj 600 litrov, prek preizkušene Renaultove tehnike do sodobne opreme, ki med drugim vključuje multimedijsko napravo z navigacijo in
17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom na dotik. V bistvu avtomobil ponuja vse osnovne elemente, ki si jih lahko zamisli povprečen sodoben uporabnik. Med drugim je tu tudi poznani 1,5-litrski turbodizel, ki s 66 kilovati (90 KM) in 220 Nm navora suvereno premika 1.250 kilogramov težek avtomobil. Sprijazniti se je sicer treba z zaspanostjo motorja pod 1.800 vrtljaji in ne najbolj natančnim ročnim menjalnikom, kar pa ne pokvari solidnega splošnega vtisa. Tudi poraba, ki se giblje med pet in
šest litrov na 100 kilometrov, ne razočara. So pa tu, seveda, področja, kjer Dacia (namenoma) ne dohaja večine tekmecev. Poleg varnostnih elementov sta to predvsem ergonomija in kakovost materialov.
Logan je pravi velikan v svojem razredu, saj se po prostornosti lahko primerja s predstavniki razreda višje.
Pri loganu lahko pozabite na asistenčne sisteme, kot sta opozarjanje na vozila v mrtvem kotu ali samodejno zaviranje v sili. Je pa testni logan imel opcijsko kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, o zanesljivosti katere nismo ravno prepričani, saj je javila napako in s tem začasno onesposobila celoten multimedijski sistem. Preveč ne smete pričakovati niti od sedežev, ki bi lahko bili bolj čvrsti, saj se na daljših poteh ne izkažejo za najbolj udobne.
Ne glede na to karavanski logan, zlasti v terensko obarvani različici stepway, za dobrih 14 tisočakov ponuja zelo všečen in vsestranski paket, ki lahko zadovolji zelo širok nabor potreb, čeprav to počne na bolj preprost, osnoven način.
Dacia logan MCV 1.5 dCi 90 prestige |
Vozilo in motor: karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 66 kW (90 KM) pri 3750/min, 220 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 3 |
Velikost: 4528 x 1762 x 1550 mm; Medos. razdalja: 2634 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1253/625 kg; Prtljažnik: 573–1518 l. |
Največja hitrost: 170 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,8 s; Poraba goriva (EU): 4,1/3,8/3,9 l/100 km; Povprečje na testu: 5,7 l/100 km; Izpust CO2: 100 g/km. |
Cena: osnovni model (1,0 SCe ambiance): 8.900 €, testno vozilo: 14.435 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
prostornost, motor | ergonomija, materiali | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Dacia
- logan
- MCV
- prestige
- stepway
- test
- turbodizel