Dacia sandero 0.9 TCe 90 techroad
Stepway z dodatkom
- Sandero techroad premore nekaj več uporabnih in predvsem estetskih dodatkov
- Ob solidni tehniki in ceni dobrih deset tisočakov je zelo racionalen nakup
Nedelja, 7. julij 2019
Ne glede na najbogatejši paket opreme sandero ostaja zvest svojemu bistvu – kombinaciji prostornega, trpežnega in z vsem najnujnejšim opremljenega avtomobila za razumen denar. Skratka, zelo racionalen nakup, kjer razno razvajanje z razkošno opremo, dih jemajočimi zmogljivostmi ali poudarjeno elegantnim videzom pač odpade.
No, techroad (omejena serija, narejena posebej za leto 2019) sicer premore nekaj estetskih dodatkov, kot so okrasne nalepke, črni stebriček B, ohišja vzvratnih ogledal v sijajni črni barvi in posebno oblazinjenje sedežev. Temelji na izvedbi stepway prestige, kar poleg plastičnih obrob in bolj robustnih odbijačev pomeni tudi malce večjo oddaljenost od tal, poleg tega pa zajema še samodejno klimatsko napravo namesto ročne in 7-palčni na dotik občutljiv zaslon z navigacijo in povezavo android auto, a v serijski opremi nima električno pomičnih zadnjih stekel.
To pod črto pomeni 11.250 evrov (oziroma z nekaj malega doplačil, kot so rezervno kolo, parkirna tipala s kamero, električni pomik zadnjih stekel in kovinska barva, slabih 12 tisočakov), kar je več kot poštena številka. Toliko stane v kombinaciji z bencinskim motorjem, 0,9-litrskim trivaljnikom s 66 kW (90 KM), kakršnega smo v sanderu že preizkusili (test v AF230), tudi tokrat pa nas je navdušil s prožnostjo, odzivnostjo in zmerno porabo manj kot sedem litrov na sto kilometrov.
Tehnika je solidna, a je sandero vseeno za spoznanje manj prepričljiv na področju voznih lastnosti, saj se v ovinkih malce preveč nagiba, tudi volan (ta je, mimogrede, nastavljiv zgolj po višini in ne po globini) ni ravno vzor natančnosti. A to bo, roko na srce, zmotilo le zahtevnejšega voznika.
Dacia sandero 0.9 TCe 90 techroad |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni trivaljnik, 898 ccm, 66 kW (90 KM) pri 5000/min, 140 Nm pri 2250/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4089 x 1761 x 1615 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1040/498 kg; Prtljažnik: 320–1.200 l. |
Največja hitrost: 223 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba (EU): 7,8/4,5/5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km. |
Cena: osnovni model (sandero 1.0 SCe ambiance): 8.200 €, testno vozilo: 11.910 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
cena, prožen in odziven motor | povezava bluetooth, zgolj po višini nastavljiv volan | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Dacia
- sandero
- techroad
- test
- trivaljnik