Avto.info
Iskalnik: Model:

Ford S-max 2.0 ecoblue AWD ST-line

Doktor prostornosti in udobja

  • Dinamični enoprostorec v resnici stavi predvsem na udobje
  • Z dvolitrskim turbodizlom, 8-stopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom je precej požrešen

 

Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 9. avgust 2019

Fordov S-max nikoli ni bil prav običajen enoprostorec. Ko je leta 2006 prišel na trg, je v ta razred prinesel do takrat neznano dinamičnost. Za model druge generacije, ki ga poznamo od leta 2015, smo ugotovili, da je izgubil nekaj ostrine in postal bolj udoben ter uglajen. To velja še danes. S-max je velik, prostoren in udoben. Z dvolitrskim turbodizelskim strojem ecoblue, ki zmore 140 kilovatov (190 KM), in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom ni hitrostni rekorder, saj do stotice potrebuje 9,9 sekunde in doseže končno hitrost 206 kilometrov na uro. Toda s 400 Nm navora zelo lepo potegne in nikakor ne deluje podhranjeno. Samodejni menjalnik, ki je za upravljanje namesto klasične prestavne ročice dobil vrtljivo stikalo, deluje hitro in logično. 

S-max je eden od redkih pravih enoprostorcev, ki v drugi vrsti ponujajo tri posamezne sedeže, zadaj pa še ogromen prtljažnik.


Toda če od 1,8 tone težkega avtomobila, ki med drugim ponuja popolnoma samodejno delujoč štirikolesni pogon, poleg udobja zahtevamo tudi poskočnost, se to kar precej pozna pri porabi goriva. Od nas je v povprečju zahteval 9,8 litra na 100 kilometrov, kar je vse prej kot skromno. Toda mi smo se z njim odpeljali do Ženeve in nazaj in si za takšno pot težko predstavljamo avtomobil, ki bi bil tako prostoren in bi obenem ponujal ergonomijo ter udobje na ravni običajnih avtomobilov. Testni primerek je imel praktično vse sodobne varnostne in asistenčne sisteme, pri čemer so številni na spisku doplačil. Sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu je vgrajen serijsko, doplačati pa je treba, denimo, za aktivni tempomat s prepoznavanjem pešcev, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in sistem za opozarjanje na prečni promet za vozilom. To na koncu prispeva k ceni, ki presega 50 tisočakov, a jo pod to magično mejo spravi popust v višini dva tisoč evrov.
 

Ford S-max 2.0 ecoblue AWD ST-line 
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1995 ccm, 140 kW (190 KM) pri 3500/min, 400 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4796 x 1916 x 1655 mm; Medos. razdalja: 2849 mm; Pnevmatike: 235/50 R18; Masa/nosilnost: 1810/805 kg; Prtljažnik: 700–2200 l.
  Največja hitrost:  206 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,9 s; Poraba goriva (EU): 7,0/5,2/5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 9,8/100 km; Izpust CO2: 153 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.5 ecoboost trend): 30.110 €, testno vozilo: 51.160 €; Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
uporabnost, prostornost, udobje, vozne lastnosti končna cena, slaba preglednost zaradi A-stebrička brez napak

 

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.