Ford fiesta 1.0 ecoboost 103 kW ST-line
Ščepec popra, prosim
- Z odličnim podvozjem in 103 kW (140 KM) moči zna izvabiti številne užitke
- Z bogato opremo ostaja v pričakovano razumnih cenovnih okvirjih
Sobota, 29. junij 2019
Fiesta je eden tistih predstavnikov B-segmenta, ki se ponašajo z resnično odlično uravnoteženimi voznimi lastnostmi – tako z vidika udobja kot dinamike. Športno nastrojena različica ST-line to le še dodatno potrjuje.
Ne, ni le šminka tista, ki jo naredi bolj športno. Drugačno sprednjo masko, platišča ter nekaj spojlerjev na pragovih in zadku dopolnjuje še bolj čvrsto nastavljeno podvozje, ki spet dokazuje, da ima fiesta le malo tekmecev. Okej, pravi športni navdušenci se boste le namrdnili in pogledali proti fiesti ST (in njenim neposrednim tekmecem), a kot celota ne pušča prav veliko odprtih želja.
Tokrat smo pogledali v smer dinamično nastrojenih očetov (in mamic, seveda, da nam ne bo kdo očital nepristranskosti), ki ne iščejo ravno zverinskega rohnenja kot kamen trdega podvozja, ki na različnih neravninah pretrese marsikatero kost, ali postavljanja hitrostnih rekordov po njim ljubi trasi ovinkaste lokalne ceste.
ST-line je kot ščepec popra, s katerim so pri Fordu začinili že v osnovi zelo okusno jed.
To je tista fiesta, ki je navzven ostro odločna, pod kožo pa vseeno zelo uglajena in primerna za vsakodnevno rabo. Udobje je na visoki ravni, ne skrbite, prav tako vozne lastnosti – po zaslugi drugačnih nastavitev podvozja še za odtenek boljše kot pri običajnih različicah. V kombinaciji z najzmogljivejšim motorjem, ki je na voljo s to kombinacijo opreme, prisilno polnjenim litrskim trivaljnikom s 103 kW (140 KM), je izjemno prikupna žverca. Na zaviti ovinkasti cesti zvesto sledi začrtani
smeri, odpušča tudi nekatere vozniške napake (in ne podivja po svoje) ter z natančno lego vozniku vseskozi daje tisti pravi, zaupanja vredni občutek, da ste vedno na varni strani. Seveda, fizike vseeno ne boste pretentali!
Po drugi strani pa tudi pri vsakodnevnih opravkih ne pušča odprtih želja – niti s skromnimi, mestu prijaznimi zunanjimi merami niti z dovolj prostorno in nadpovprečno kakovostno notranjostjo. Tudi oprema je pri ST-line bogata, zato je cena, z upoštevanimi 1.800 evri popusta, še vedno upravičena.
Ford fiesta 1.0 ecoboost 103 kW ST-line |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 103 kW (140 KM) pri 6000/min, 180 Nm pri 1500–5000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4065 x 1735 x 1466 mm; Medos. razdalja: 2493 mm; Pnevmatike: 205/40 R18; Masa/nosilnost: 1164/506 kg; Prtljažnik: 292–1093 l. |
Največja hitrost: 202 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,0 s; Poraba goriva (EU): 6,3/4,6/5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 117 g/km. |
Cena: osnovni model (fiesta 1.1 51 kW trend): 12.740 €, testno vozilo: 25.010 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
podvozje, motor, lega na cesti | visok rob prtljažnika | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- ecoboost
- fiesta
- Ford
- test
- trivaljnik
- turbo