Višji razred
TEST IN OCENA: Ford tourneo custom L1H1 320 2.0 TDCi 125 kW limited
Bogato opremljen tourneo custom je predvsem prostoren in udoben potovalnik. S popustom stane dobrih 38, skupaj z dodatno opremo pa 43 tisočakov.
Petek, 11. september 2020
Tourneo custom za razliko od transita – podobno kot njegov tekmec volkswagen multivan v primerjavi s transporterjem – ni prav izrazito delovni stroj, temveč predvsem velik in prostoren potovalnik, ki z vsem pričakovanim udobjem lahko nudi prevoz osmim osebam.
Zlasti če je nadgrajen z dodatnim paketom titanium-X, ki zajema v usnje odete sedeže (sprednja dva sta ogrevana, voznikov tudi izdatno električno nastavljiv), navigacijski sistem in še kaj, predvsem pa nudi veliko svobode pri konfiguraciji drugih dveh vrst. Sedeže je namreč mogoče posamično zlagati ali odstranjevati (zaradi precejšnje mase 37 kilogramov med lovljenjem vpetja pri ponovnem nameščanju zahtevajo kar krepkega možaka), jih obrniti vis-a-vis, srednja dva zložiti v mizico in
ustvariti nekakšno konferenčno dvorano, popolnoma odstraniti zadnjo vrsto in s tem občutno povečati prtljažni prostor z 922 na 2.148 litrov, odstraniti vse in skozi velika (in težka) vrata na zadku v transit naložiti več kot 5,5 kubičnega metra prtljage … Skratka, možnosti je ogromno tako za velike družine kot razne espejevce in obrtnike ali takšno in drugačno aktivno preživljanje prostega časa.
Vozne lastnosti tega Fordovega velikoprostorca (namenoma nismo zapisali kombija) so ene izmed najboljših v razredu.
Uporabnost zaokrožujejo številna odlagalna mesta za drobnarije (čeprav boste denarnico in telefon zaradi priročnosti verjetno še vedno tlačili v prostor za plastenke na sredinski konzoli) in številni priključki USB, poleg tega pa tudi bogat in dobro delujoč nabor varnostnih pripomočkov. Ti so na ravni osebnih vozil, kar v precejšnji meri velja tudi za ergonomijo.
Odprtih želja ne pušča niti dvolitrski turbodizel s 125 kW (170 KM), temu primernimi suverenimi zmogljivostmi in porabo okoli osmih litrov. Piko na i dodajo samodejni menjalnik, hitro in na trenutke morda kar ostro odločno delujoča avtomatika ter vozne lastnosti, ki so prav tako v samem vrhu razreda tega segmenta vozil.
Ford tourneo custom L1H1 320 2.0 TDCi 125 kW limited |
Vozilo in motor: potniški kombi, 5 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 125 kW (170 KM) pri 3500/min, 405 Nm pri 1750–2500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4972 x 1986 x 1984 mm; Medos. razdalja: 2933 mm; Pnevmatike: 235/55 R17; Masa/nosilnost: 2405/870 kg; Prtljažnik: 922–5520 l. |
Največja hitrost: 170 km/h; Pospešek (0–100 km/h): ni podatka; Poraba goriva (EU): 7,7/6,5/7,1 l/100 km; Povprečje na testu: 8,1 l/100 km; Izpust CO2: 183 g/km. |
Cena: osnovni model (tourneo custom L1H1 2.0 TDCi 96 kW trend): 35.220 €, testno vozilo: 44.680 €; Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
prostorna in prilagodljiva notranjost, ergonomija, vozne lastnosti |
težka vrata, včasih cukajoč menjalnik |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Ford
- test
- tourneo custom
- turbodizel