Avto.info
Iskalnik: Model:

Honda civic 1.6 i-DTEC elegance

Časovni stroj

  • Oblika iz prihodnosti, odličen turbodizel pa je prišel z nekajletno zamudo
  • Turbodizel z 88 kW (120 KM) je dovolj zmogljiv in izjemno varčen stroj 
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 21. julij 2019

Ena od stalnic pri hondi civic je »vesoljska« oblika, ki privlači toliko ljudi, kot jih popolnoma odvrne, kar je škoda, saj ti avtomobilu ne dajo prave priložnosti. Ko se vanj nekoliko poglobiš, namreč ugotoviš tisto, kar smo že pri prvem testu (AF221). Na primer, da je to eden vozniško najbolj zabavnih avtomobilov, ki vozniku vselej vliva zaupanje, tako v smislu športnih užitkov kot udobja na daljših poteh. Ali pa, da je za svojo velikost zelo prostoren in uporaben avtomobil. Pri 420-litrskem prtljažniku še z domiselnim odpiranjem roloja vstran. Potem je tu ergonomija, ki je naravnost odlična, tudi sicer je počutje v kabini dobro, če vas le futuristično oblikovanje ne vrže s tira. Kaj več bi si sicer želeli od multimedijskega sistema, ki ni najbolj dorasel evropskim izdelkom, tudi gumbi na volanu bi bili lahko malce prijetnejši na otip. Ampak dlakocepimo …

Po ceniku je od primerljivo zmogljivega bencinskega motorja dražji za tri tisočake, a to z izjemno varčnostjo ob veliko prevoženih kilometrih v nekaj letih zlahka nadoknadi.


O vsem tem smo že nekajkrat govorili, tokrat raje o novem 1,6-litrskem turbodizlu, za katerega se zdi, da je vlak ujel ravno še za zadnji vagon. Pa nič zato, motor je namreč zares zelo dober, radodaren z navorom, odziven in močan. Na papirju se morda 88 kW (120 KM) ne zdi prav veliko, a med vožnjo pozitivno preseneti z živahnim »hondaškim« karakterjem. Če k temu prištejemo še izjemno varčnost, ki se je na testu odrazila s povprečjem 5,8 litra, na daljši vožnji pa se je spustila več kot liter nižje, gre za zares nadpovprečen izdelek. Lahko rečemo, da je med sebi podobnimi trenutno v samem vrhu. Da ne bomo le hvalili, izpostavljamo hrup ob priganjanju, ki spretno prodira v sicer dobro zvočno izolirano kabino.

Kot velja za večino drugih turbodizlov, ima tudi ta svojo (beri zasoljeno) ceno. Od litrskega trivaljnega bencinarja, ki ponuja primerljivo moč, je namreč dražji za kar tri tisočake. Torej tudi s svojo varčnostjo vložek nadoknadi le, če se z njim prevozi nadpovprečno število kilometrov. Tega pa z avtomobilom, ki se pelje tako kot civic, ni težko storiti!
 

Honda civic 1.6 i-DTEC elegance
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1597 ccm, 88 kW (120 KM) pri 4000/min, 300 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4518 x 1799 x 1434 mm; Medos. razdalja: 2697 mm; Pnevmatike: 235/45 R17; Masa/nosilnost: 1407/428 kg; Prtljažnik: 420–1.209 l.
  Največja hitrost:  201 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,1 s; Poraba goriva (EU): 3,5/3,7/3,5 l/100 km; Povprečje na testu: 5,7 l/100 km; Izpust CO2: 93 g/km.
  Cena:  osnovni model (civic 1.0 turbo S): 18.990 €, testno vozilo: 25.290 €; AC-Mobil, d. o. o., Ljubljana.
motor, vozne lastnosti, poraba preglednost nazaj, občasno hrup motorja brez napak

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.