Hyundai kona T-GDI 177 4WD impression
»Ta zabavna«
- Kona ostaja oblikovno najbolj razigran Hyundaijev model
- Z 1,6-litrskim turbobencinarjem in dvosklopčnim menjalnikom je zmogljiv in zabaven
Nedelja, 11. avgust 2019
Kono smo najprej preizkusili z litrskim trivaljnim motorjem (AF224), nato še v električni izvedbi (AF233-234). Prva je potrdila živahen značaj, ki ga obljublja njena oblika, druga pa navdušila z dodelanim električnim sklopom z izjemno velikim dosegom. Tretja različica je spet nekoliko bolj klasična, a obenem najbolj zabavna.
Z 1,6-litrskim turbobencinarjem s 130 kilovati (177 KM) in 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom je namreč nadpovprečno hitra. Ob pritisku na plin dobesedno poskoči in do stotice potrebuje le 7,9 sekunde. Menjalnik je hiter in praviloma prestavi takrat, ko to pričakujemo. Le tu in tam se malce zmede in pocuka, kot je v navadi pri večini predstavnikov te vrste. Turbobencinarju in avtomatiziranemu menjalniku se pridružuje še štirikolesni pogon z možnostjo zaklepa, zaradi katerega kona ni le po
videzu terenski križanec, temveč je tudi na bolj zahtevnih podlagah zanesljiv stroj. Edino področje, kjer je ne moremo pohvaliti, je gospodarnost. Prvič zaradi porabe goriva, ki se je na testu približala devetim litrom na 100 kilometrov, drugič zaradi cene.
S takšno kono se bodo zabavali vsi, ki gospodarnosti ne postavljajo na prvo mesto.
Z bogatim paketom opreme impression, ki med drugim vključuje projekcijski zaslon in sistem za samodejno vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, in z nekaj dodatki je presegla 30 tisočakov, kar je malce ublažil redni promocijski popust v višini dva tisoč evrov. To je objektivno veliko za ta razred, pri čemer bi si ob takšni koni težko želeli še kaj več. Avtomobil je namreč hiter, zanesljiv, dovolj uporaben in zabaven. Po drugi strani pa ... katera zabava za velike otroke je danes še
zastonj?
Hyundai kona T-GDI 177 4WD impression |
Vozilo in motor: kompaktni križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1591 ccm, 130 kW (177 KM) pri 5500/min, 265 Nm pri 1500/min, Nm; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4165 x 1800 x 1550 mm; Medos. razdalja: 2600 mm; Pnevmatike: 235/45 R18; Masa/nosilnost: 1387/523 kg; Prtljažnik: 361–1143 l. |
Največja hitrost: 205 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,9 s; Poraba goriva (EU): 8,0/6,0/6,8 l/100 km; Povprečje na testu: 8,9 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km. |
Cena: osnovni model (T-GDI trend): 17.290 €, testno vozilo: 30.310 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
videz, zmogljivosti, štirikolesni pogon | poraba goriva, cena | brez napak |