Avto.info
Iskalnik: Model:

Hyundai tucson 1.6 T-GDI PHEV 4WD impression

Transformer

  • Križanec z eno najbolj drznih mask v avtomobilizmu s priključnohibridnim pogonom dobiva popolnoma novo uporabniško dimenzijo
  • Serijsko je opremljen s štirikolesnim pogonom in stane 4.500 evrov več od klasičnega hibrida
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 24. februar 2022

Transformer. Ne le zaradi zloveščega videza maske in trikotnih segmentov luči, temveč v tem primeru tudi zaradi dvojne narave pogonskega sklopa. Poleg bencinske, dizelske in klasične hibridne izvedbe je namreč hyundai tucson na voljo tudi v priključnohibridni verziji. To poganja kombinacija prisilno polnjenega 1,6-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja s sistemsko močjo 195 kW (265 KM).

13,5-kWh baterija zadošča za dobrih 40 kilometrov popolnoma električne vožnje.


Vožnja takšnega tucsona je vselej tako gladka, da voznik nima pravega vpogleda v to, kateri motor skrbi za pogon. Prav v ta namen so namesto dvosklopčnega uporabili klasičen avtomatski menjalnik, čeprav zaradi tega avtomobil žrtvuje nekaj vozne dinamike. Roko na srce, pri slabih dvestotih kilogramih pribitka zaradi 13,8-kWh baterije na športnost niti ne more računati. Tudi zato, kljub bogatejši konjušnici, pospešek do stotice traja tri desetinke dlje kot pri klasičnem hibridu. Nagrada namesto tega pride v obliki zmožnosti popolnoma električne vožnje, ki lahko traja tudi več kot 40 kilometrov v kosu. A tudi ko baterije ne polnimo iz zunanjega vira, avtomobil zmore nadpovprečno učinkovitost, ki jo zagotavlja napreden sistem za regeneracijo energije pri zaviranju, pa še kup drugih trikov, denimo aktivne lopute za režami za zajem zraka, ki skrbijo za optimalno hlajenje in zmanjšujejo zračni upor. Tako smo na testu 1,9-tonskega športnega terenca s štirikolesnim pogonom HTRAC z zmogljivim sistemom terrain mode zabeležili povprečno porabo pod sedmimi litri. 

Da ne bo pomote, priključnohibridnega tucsona boste morali ogromno voziti, da bi se nakup izplačal le zaradi prihrankov goriva. Od klasičnega hibrida je namreč dražji za dobre štiri tisočake, od turbodizla pa za šest. A prednosti, ki jih ta cestna dvoživka prinaša, ne gre spregledati. To je namreč daleč najbolj napreden in dovršen tucson vseh časov.
 

Hyundai tucson 1.6 T-GDI PHEV 4WD impression
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, 132 kW (180 KM) pri 5.500/min, 265 Nm pri 1.500–4.500/min; Motor (električni): sinhronski, 67 kW (91 KM), 54 Nm; Sistem: 195 kW (265 KM), 350 Nm; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4.500 x 1.865 x 1.650 mm; Medos. razdalja: 2.680 mm; Pnevmatike: 235/50 R19; Masa/nosilnost: 1.924/489 kg; Prtljažnik: 558–1.737 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,6 s; Poraba goriva (WLTP): 1,4 l/100 km; Povprečje na testu: 6,4 l/100 km; Izpust CO2: 31 g/km.
  Cena:  osnovni model (tucson 1.6 T-GDI 150 trend): 25.990 €, testno vozilo: 49.360 €; Hyundai Avto Trade, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, kakovost izdelave, napredni pripomočki plastika sredinske konzole, kompromisi zaradi elektrifikacije brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.