Avto.info
Iskalnik: Model:

Jeep renegade 1.6 multijet TCT limited

Urbani stezosledec

  • Najmanjši jeep je v pravi konfiguraciji lahko pravi terenski mojster, obenem ponuja mestno uporabnost 
  • Turbodizel z 88 kW (120 KM) poganja le sprednji kolesi, poskočnost in uporabnost zagotavlja dvosklopčni menjalnik
  • Ponuja ogromno sodobnih pripomočkov, ki močno dvignejo ceno
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 3. november 2019

Ime mu je renegade, po naše odpadnik, kar mu zelo pristaja. Pa ne zato, ker bi bil tako drugačen od ostalih avtomobilov znamke Jeep, temveč zato, ker je tako zelo drugačen od vseh ostalih tako velikih terencev. Preprosto povedano je najmanj pomehkužen med njimi. Jasno, saj je vendar pripadnik klana, ki je dal ime vsem terenskim vozilom!

Biti džip danes pomeni vse prej kot le zmožnost premagovanja terenskih ovir. Renegade se je trendom prilagodil tako s primerno stopnjo udobja kot s kompaktnostjo in s tem hitro postal najbolje prodajan evropski jeep. V dolžino meri le 424 centimetrov, a na prvi pogled ni ravno malček. Verjetno zaradi izdatno robustnih potez, ki jih pri običajnih športnih terencih ne srečamo. Tudi po nedavni prenovi, ki mu je prinesla danes skoraj nepogrešljive luči led, malce drugačne odbijače in 19-palčna platišča. Ta so na voljo prvič, na njih pa renegade postane še nekoliko bolj možat.

Čeprav ima kar 20-centimetrsko oddaljenost od tal in terenu prijazne kratke previse, ni nujno pravi terenec. Na voljo je namreč v zelo različnih konfiguracijah, od izvedbe trailhawk, ki živi za brezpotje, do urbanemu okolju primernih različic s pogonom na sprednji kolesi. Mi smo testirali prav takšno, s skromnim 1,6-litrskim turbodizlom pod pokrovom. Povezan s hitrim 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (TCT) je poskočen tudi z 88 kilovati moči (120 KM). Še posebej v mestu mu zlepa ne zmanjka živahnosti, medtem ko na avtocesti sicer vzorno hitro doseže potovalno hitrost, a zna biti pri tem malenkost preveč hrupen. Svoje k temu doda škatlasta oblika, tudi precejšnja masa (1430 kilogramov) vzame svoj davek. Torej precej visoko testno povprečje pri porabi ne more biti presenečenje.

Z impozantno in robustno zunanjostjo dobro skriva, da je v tej pogonski konfiguraciji nastavljen precej mestno. 


Če je odpadnik na drugih področjih, se je v kabini lepo pokoril zahtevam sodobnih kupcev. Po novem ima več odlagalnih mest, kabina pa je odeta v nekoliko prijetnejše materiale. Tanjša A-stebrička zagotovita boljšo preglednost, ki pride prav, če pozornost ni preveč usmerjena v posodobljen multimedijski sistem uconnect. Ta prvič ponuja možnost zrcaljenja pametnega telefona (Apple Car Play in Android Auto) in je v celem pregleden ter hitro delujoč. Ker so več ali manj vse funkcije v sklopu multimedijskega sistema, je na armaturni plošči malo drugih gumbov. Pod velikim zaslonom na dotik so komande za upravljanje s klimatsko napravo, sicer pa se največ dogaja na volanskem obroču. Tam je gumbov spredaj in na zadnji strani toliko, da bi se zmedel še voznik formule 1, a smo se logike upravljanja hitro privadili. Ob samodejnem menjalniku tako skorajda ni potrebe, da bi med vožnjo roki zapustili volan.

Voznikovo (ne)zbranost sicer spremlja in po potrebi prekine nabor elektronskih pomagal, kot so sistem za opozorilo pri nenamerni zapustitvi voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in tipalo za preprečitev trka. Kar nekaj takšnih je vgrajenih serijsko, precej pa jih je treba doplačati, kar lahko ceno popelje v višave. Akcijskih 17.990 za najbolj osnovni model se hitro izgubi in konča pri zasoljenih 34.706 evrih. 
 

Jeep renegade 1.6 multijet TCT limited 
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3750/min, 320 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko (TCT), 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5
  Velikost:  4236 x 1805 x 1697 mm; Medos. razdalja: 2570 mm; Pnevmatike: 215/55 R19; Masa/nosilnost: 1430/565 kg; Prtljažnik: 351–1297l.
  Največja hitrost:  179 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 5,8/4,4/5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 7,7 l/100 km; Izpust CO2: 130 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.0 T3 GSE sport): 19.990 €, testno vozilo: 34.706€; Autocommerce, d. o. o., Ljubljana.
videz, robustnost, udobje cena testnega vozila, poraba brez napak

Oddaj komentar

Ken Block 'raztural' na eni najzahtevnejših cest na svetu!

Ken Block je oboževalce (spet) navdušil s posnetkom nove pustolovščine, drugega
Novice

Afriški kralj kupil 19 rolls-royceov in 120 BMW-jev

Svetovni mediji poročajo, da je v revni afriški državi Kraljevini Esvatini (
Novice

'Ušle' so prve podobe novega mustanga mach e

Če smo danes zjutraj pisali o uradnemu imenu in premieri električnega mustang
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.