Avto.info
Iskalnik: Model:

Kia ceed 1.6 CRDi LX edition

Golf z vzhoda

  • Ceed tretje generacije je napredoval na čisto vseh področjih in se brez sramu postavi ob bok najboljšim v razredu 
  • Poleg 7-letne garancije je njegov glavni adut bogat nabor serijskih varnostnih pripomočkov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 30. januar 2019

Kia ceed odslej zagotovo ni več outsider, ampak je z nenehnim napredkom postal enakovreden igralec razreda golf. Zasnovan in izdelan je v Evropi, le dobrih osem ur vožnje vzhodno od Wolfsburga, kjer nastaja njegov nemški tekmec, in tisoče kilometrov stran od svojega matičnega podjetja. Cilj je jasen, izdelek pa temu primeren.

Tretja generacija ceeda (tokrat se ceed piše brez apostrofa) je oblikovno dozorela. Ni več pretirano drznih potez, ampak so sodobne linije precej bolj umirjene in skladne. Takšne pozornosti ne potrebuje več, saj se mora dokazovati z drugimi rečmi.

Napredek se posebej odraža v kabini, kjer sicer še najdemo kakšen manj prijeten kos plastike, a je gledano v celoti počutje v ceedu zares zelo prijetno. Izdelava je natančna, ergonomija zelo dobra, sodobne elektronike pa zlepa ne zmanjka. Osrednji zaslon že pri drugi najnižji stopnji opreme meri 17,8 centimetra (na voljo je tudi 20,3-centimetrski) in je zgledno odziven ter lepo pregleden. Potem so tu še serijski sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi lučmi, sistem za preprečevanje naleta ter opozorilo ob zmanjšani zbranosti voznika.

V primerjavi s predhodnikom je izgubil le apostrof, povsod drugje je občutno pridobil.


Ob enaki zunanji dolžini in medosni razdalji je z novo platformo notranjost vseeno postala prostornejša. Sedenje spredaj je še posebej udobno, zadaj pa tudi ne zmanjka prostora za kolena in glave višjih potnikov. Malenkost večji je tudi prtljažni prostor, katerega kapaciteta znaša za ta razred povprečnih 395 litrov.

Tokrat smo na preizkušnjo dobili sam vrh motorizacije, kar pomeni 1,6-litrski turbodizel s 100 kilovati (136 KM). Poskočen in z navorom radodaren štirivaljnik je primeren tudi za tiste, ki pogosteje vozijo na daljših razdaljah, saj je dovolj tih, predvsem pa zmeren pri porabi goriva. Mi smo sicer izračunali povprečje 6,6 litra, a priznamo, da smo se veliko podili po mestnih ulicah. Daljša pot je bila bolj prizanesljiva v okolici petih litrov. Če kaj, nas je malce razočaral 6-stopenjski ročni menjalnik, ki se je bil pri prestavljanju včasih malce preveč trmast. Sicer pa izrecne dinamike popolnoma ne razume niti volanski mehanizem, saj kljub občutni izboljšavi še vedno ni na ravni najboljših v razredu. Po drugi strani podvozje ponuja dobro mešanico udobja in lege na cesti, čeprav je ta bolj nagnjena k nevtralnosti kot izrecni dinamiki.

Čeprav je nekoč VW golf pomenil pojem svojega segmenta in danes morda ni nujno več tako, za številne še vedno pomeni merilo, po katerem se ravnajo. S ceedom so ga pri Kii zagotovo ujeli in odslej bodo morali loviti nov, še bolj zahteven cilj!
 

Kia ceed 1.6 CRDi LX edition
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 100 kW (136 KM) pri 4000/min, 320 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4310 x 1800 x 1447 mm; Medos. razdalja: 2650 mm; Pnevmatike: 205/55 R16; Masa/nosilnost: 1.388/492 kg; Prtljažnik: 395–1.291 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,2 s; Poraba goriva (EU): 4,7/4,0/4,3 l/100 km; Povprečje na testu: 6,6 l/100 km; Izpust CO2: 111 g/km.
  Cena:  osnovni model (ceed 1.4 MPI LX active): 19.190 €, testno vozilo: 24.490 €; KMAG, d. o. o., Ljubljana.
cena s popusti, garancija, dodelana celota vozna dinamika, menjalnik brez napak

Oddaj komentar

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Konkurenčni avtomobilski proizvajalci so Tesli plačali skupno kar 9 milijard dolarjev

Tesla je lani s prodajo emisijskih 'odpustkov' proizvajalcem avtomobilov, ki niso iz
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.