Avto.info
Iskalnik: Model:

Mazda CX-5 CD150 AWD AT takumi

Ne komplicira

  • Z osnovnim turbodizlom in samodejnim menjalnikom je prijeten, a ne ponuja presežkov
  • Srednji paket takumi za slabih 40 tisočakov prinaša nujno opremo in nekaj sladkorčkov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 30. april 2021

Pred približno dvema letoma (AF232) smo CX-5 preizkusili v kombinaciji z osnovnim turbodizlom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Takrat smo ugotovili, da gre za kakovostno izdelan in vozniško prijeten avtomobil, ki malce zaostaja pri novih tehnologijah, zlasti pri digitalizaciji, kar pa ni nujno slabo. Tokrat smo prišli do podobnih zaključkov. A gremo po vrsti.

Tokratni testi avto je poganjal enak 2,2-litrski turbodizel, ki razvije 110 kilovatov (150 KM) moči in 380 Nm navora, toda ni bil povezan z ročnim, temveč s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Gre za klasično avtomatiko, ki deluje uglajeno in se s turbodizelskim strojem dobro razume. S to kombinacijo je CX-5 suveren in udoben, a ne pretirano hiter. Do stotice potrebuje 10,9 sekunde, s pospeševanjem pa zaključi pri 196 kilometrih na uro. Ob tem tudi ni pretirano varčen. Na testu je v povprečju zahteval 8,1 litra na 100 kilometrov, kar pa je glede na velikost avtomobila še vedno sprejemljivo.

Ker ni več rosno mlad, se na tehničnem področju ne more meriti z najboljšimi v razredu, a marsikaterega premaga s splošno kakovostjo in z voznimi lastnostmi.


Tako kot je že pokazala v preteklosti, visoko posajena mazda stavi na uglajenost in udobje, ki ju zagotavljata kakovostno izdelana kabina in dobro uglašeno podvozje. Materiali in končna obdelava potniškega prostora so praktično na premijski ravni, razmeroma čvrsto vzmetenje in natančen volanski obroč pa poskrbita, da avtomobil ni le udoben, temveč tudi prijetno dinamičen. Za zanesljivost tudi v razmerah s slabšim oprijemom skrbi popolnoma samodejni štirikolesni pogon.

Oprema takumi sodi v sredino ponudbe in ob bogatem naboru varnostnih in asistenčnih sistemov prinaša tudi nekaj sladkorčkov, kot so 19-palčna lahka platišča, delno usnjeno oblazinjenje in projicirni zaslon. Vse to tvori zelo solidno celoto, v kateri so nekoliko podpovprečni le malce zastareli merilniki (glede možnosti prikazovanja in prilagajanja) ter multimedijska naprava s precej slabo sliko vzvratne kamere. To pa ne zmoti splošnega pozitivnega vtisa, ki ga zagotovijo kakovostni materiali ter dobra ergonomija s klasičnimi gumbi in vrtljivimi stikali.

Tako CX-5 za slabih 40 tisočakov gotovo ni najsodobnejši model v svojem razredu, a brez dvoma sodi med bolj kakovostne in prijetne.
 

Mazda CX-5 CD150 AWD AT takumi
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2191 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4500/min, 380 Nm pri 1800/min; Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4550 x 1840 x 1680 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 255/55 R19; Masa/nosilnost: 1595/548 kg; Prtljažnik: 494-1.365 l.
  Največja hitrost:  199 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,9 s; Poraba goriva (WLTP): 7,2 l/100 km; Povprečje na testu: 8,1 l/100 km; Izpust CO2: 189 g/km.
  Cena:  osnovni model (CX-5 G165 emotion): 26.790 €, testno vozilo: 39.950 €; MMS, d. o. o., Ljubljana
vozne lastnosti, ergonomija zaslon na inst. plošči, kakovost kamere za vzvratno vožnjo brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.