Mazda CX-5 CD150 AWD revolution
Kakovostna klasika
- S turbodizlom in ročnim menjalnikom je uglajena in vozniško usmerjena
- Z opremo revolution z doplačilom za navigacijo za 36 tisočakov ponuja vse, kar potrebujete
Petek, 26. april 2019
Mazdo CX-5 druge generacije smo, sicer v izvedbi z malce močnejšim motorjem in bogatejšim paketom opreme, že preizkusili in pohvalili. Všeč so nam bile predvsem ergonomija in vozne lastnosti, cenili smo tudi kakovost materialov in izdelave, ki se spogleduje s premijskimi izdelki. Ugotovili pa smo še, da Japonki malce zmanjka na področju digitalizacije.
Do zelo podobnih zaključkov smo prišli tudi tokrat, ko smo preizkusili model s šibkejšim turbodizlom v kombinaciji z ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Močna točka te mazde ostajajo prijetno dinamične vozne lastnosti, ki jih zagotavljata čvrsto podvozje in natančno krmiljenje. Pripomb nimamo niti na področju zmogljivosti. Z 2,2-litrskim turbodizlom s 110 kilovati (150 KM) je dovolj poskočna in uglajena. Pohvalo si zasluži tudi šeststopenjski menjalnik z razmeroma trdimi in skoraj
športno kratkimi hodi prestavne ročice. Zaradi oblike avtomobila in štirikolesnega pogona nismo pričakovali rekordno nizke porabe. Zato smo bili s 7,5 litra na 100 kilometrov, kolikor smo namerili na testu, kar zadovoljni.
CX-5 se odlično pelje in ponuja zelo dobro ergonomijo, manjka ji le kakšen najnovejši tehnološki sladkorček, predvsem na področju grafike in multimedijskih vsebin.
Malce bolj pa bi se lahko pri Mazdi potrudili na področju digitalizacije. Klasični merilniki, denimo, solidno opravljajo svojo nalogo, a delujejo že malce zastarelo. Podobno velja za multimedijsko napravo, ki sicer ponuja intuitivno upravljanje z vrtljivim gumbom, a bi si zaslužila večji zaslon od tega, ki meri 17,8-centimetra (sedem palcev). Druge znamke jo na tem področju počasi prehitevajo. V mislih imamo zlasti prikaz podatkov na instrumentni plošči, a po drugi strani se vam tu ne bo
treba ukvarjati z neodzivnimi površinami na dotik in ne vedno dovršenimi vmesniki, saj je večina funkcij prepuščena kakovostnim vrtljivim gumbom in klasičnim stikalom. Predvsem pa boste dobili avtomobil, ki ga boste radi vozili.
Mazda CX-5 CD150 AWD revolution |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2191 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4500/min, 380 Nm pri 1800/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4550 x 1840 x 1680 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 255/55 R19; Masa/nosilnost: 1595/548 kg; Prtljažnik: 506–1.620 l. |
Največja hitrost: 199 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,6 s; Poraba goriva (EU): 6,3/4,9/5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 142 g/km. |
Cena: osnovni model (CX-5 G165 emotion): 23.990 €, testno vozilo: 36.060 €; MMS, d. o. o., Ljubljana |
vozne lastnosti, ergonomija | zaslon na inst. plošči, zaslon multimedijske naprave | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- CX-5
- Mazda
- štirikolesni pogon
- test
- turbodizel