Mazda CX-5 CD150 revolution
Lepota je brezčasna
- Aktualna mazda CX-5 ni med najmlajšimi modeli na trgu, a jo pri mladosti drži elegantna oblika
- Osnovni turbodizel z ročnim menjalnikom in bogat paket opreme predstavljata dobro razmerje med plačanim in dobljenim
Sobota, 12. junij 2021
Klasika. Tako bi najlažje, v dobrem in slabem, opisali mazdo CX-5. Dobrega ni težko videti, saj je opazno že na prvi pogled. Ta avtomobil ni pretirano predrzen, avanturističen ali žrtev oblikovalskih vizionarjev, ampak je iz vsakega kota očem prijeten izdelek. Še najbolj izstopa sprednji del, ki pokaže nekaj agresivnosti, recimo v slogu športnih avtomobilov z zašiljenim nosom.Tudi v kabini so Japonci očitno obdržali le tiste zamisli, ki delujejo. Vrtljiv gumb za upravljanje z multimedijo je
že Mazdina stalnica, tako kot malenkost premajhen 20,3-centimetrski osrednji zaslon (po prenovi bo meril 26 centimetrov), ki iz varnosti na dotik deluje le, ko vozilo miruje ali se po polžje premika.
Po dobrih treh letih je CX-5 nared za prenovo, a bo v tipičnem Mazdinem slogu to le blažja osvežitev.
Oprema revolution, ki je od »oguljene« challenge dražja za pet tisočakov, ponuja zares veliko, od projekcijskega zaslona in ozvočenja Bose do prilagodljivega tempomata ter matričnih žarometov. Tudi varnostna oprema je dovršena, saj vsebuje sistem za preprečevanje naleta spredaj z zaščito pešcev in preprečevanje naleta zadaj, sistem za spremljanje mrtvih kotov in pomoč pri ohranjanju voznega pasu. Poleg veliko drugega v resnici manjka le navigacijski sistem, ki je pri
testnem avtomobilu zahteval 600 evrov doplačila.
O osnovnem 2,2-litrskem turbodizlu s 110 kilovati (150 KM) smo že velikokrat pisali, pod črto pa gre za solidno zmogljiv, tih in prožen stroj, ki zna v kombinaciji z ročnim menjalnikom nagraditi z zelo zmerno porabo. Na testu se je v povprečju zadovoljil z dobrimi sedmimi litri, kar je, glede na ponujeno, zelo dober rezultat. Enako bi lahko rekli za končno ceno avtomobila. Ta, seveda, ni poceni, a v primerjavi s tekmeci za 37 tisočakov ponudi zelo dober paket, ki je za povrh začinjen z dobro
mero prestiža.
Mazda CX-5 CD150 revolution |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2.191 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4.500/min, 380 Nm pri 1.800/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.550 x 1.840 x 1.680 mm; Medos. razdalja: 2.700 mm; Pnevmatike: 255/55 R19; Masa/nosilnost: 1.590/540 kg; Prtljažnik: 494–1.608 l. |
Največja hitrost: 204 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,9 s; Poraba goriva (WLTP): 5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 151 g/km. |
Cena: osnovni model (CX-5 G165 emotion): 26.790 €, testno vozilo: 37.090 €; MMS, d. o. o., Ljubljana. |
vozne lastnosti, ergonomija, poraba | ne pozna slovenskega jezika, kakovost kamere za vzvratno vožnjo | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- CX-5
- Mazda
- revolution
- test
- turbodizel