Mercedes-benz A 200
Mali postavljač
- Z dodatki paketa AMG in zmogljivim motorjem je precej športnega duha
- V osnovi stane 29, z dodatki testnega vozila pa celo več kot 50 tisočakov
Ponedeljek, 10. februar 2020
Po dizelskem A 180 d smo najmanjšega mercedesa preizkusili še v kombinaciji z bencinskim motorjem. Tudi ta agregat je rezultat sodelovanja z Renaultom, torej 1,3-litrski prisilno polnjen štirivaljnik, ki pod oznako A 200 razvije 120 kW (163 KM) moči.
Motor pušča zelo dober vtis, saj je vseskozi prijetno odziven in turbo »prime« tako rekoč v trenutku, odlično se ujame s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom in z njim tvori zmogljivo ter precej športno kombinacijo – vključno z zvokom. Svoje prispevata natančno podvozje in predvsem volanski mehanizem, zato je hitrejša vožnja skozi ovinke lahko zelo zabavna, kljub čvrstim nastavitvam pa je udobje vseeno na primerno visoki ravni.
Štirivaljni bencinar s 120 kW (163 KM) pušča vtis večje prostornine, kot jo premore v resnici.
Notranjost je kljub športnim sedežem paketa AMG udobna in tudi za zadaj sedeče potnike dovolj prostorna, na papirju sicer soliden prtljažnik pa je precej plitev in zato v praksi za spoznanje manj uporaben. Mešane občutke pušča tudi popolnoma digitalna armaturna plošča – množica informacij in predvsem različnih nastavitev ter listanj po menijih in podmenijih med vožnjo zahteva preveč pozornosti. Po našem mnenju bi bilo precej bolje, da bi se pri Mercedesu bolj posvetili funkcionalnosti in
morda izpustili kakšno izmed možnosti barv ambientalne osvetlitve. Tudi možnost glasovnega upravljanja je bolj kot ne sama sebi namen, saj s pri nas omejenimi možnostmi tisti »Hi, Mercedes!« kaj dosti več kot preverjanja zunanje temperature, nastavljanja notranje, preverjanja količine goriva ali spreminjanja barve osvetlitve ne zmore. Je pa zagotovo zanimiv za postavljanje pred prijatelji!
A tudi brez tega je ta s paketom videza AMG in precej drugimi dodatki obogaten A pravi postavljač, ki za to zahteva zelo globok poseg v denarnico.
Mercedes-benz A 200 |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1333 ccm, 120 kW (163 KM) pri 5500/min, 250 Nm pri 1620-4000/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4419 x 1796 x 1440 mm; Medos. razdalja: 2729 mm; Pnevmatike: 225/40 R19; Masa/nosilnost: 1375/525 kg; Prtljažnik: 370–1210 l. |
Največja hitrost: 225 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,0 s; Poraba goriva (EU): 6,8/4,5/5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 7,7 l/100 km; Izpust CO2: 123 g/km. |
Cena: osnovni model (A 160): 24.990 €, testno vozilo: 50.752 €; Autocommerce, d. o. o., Ljubljana. |
oblika, videz, asistenčni sistemi, pogon | plitev prtljažnik, cena | brez napak |
Oznake:
- A 200
- Avto fokus
- bencinski motor
- Mercedes-Benz
- test