Avto.info
Iskalnik: Model:

Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT

Gospod Hollywood

  • Po desetih letih že s tretjim lepotnim posegom po vrsti še vedno spodobno drži korak s tekmeci
  • Njegov adut je zmogljiva štirikolesno gnana različica, ki je na voljo po razumni ceni
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Petek, 19. junij 2020

Ko govorimo o treh »faceliftih«, nam misli najprej uidejo k zvezdnikom velikega platna. V življenju avtomobilov je namreč posodobitev videza enkratni dogodek, nato pride na vrsto nov model. A ne za mitsubishi ASX, ki ga poznamo že od leta 2010, zadnjo prenovo pa je doživel lani. Ta mu je dobro dela, saj je oblikovno močno posodobljen in v slogu najaktualnejših modelov svoje znamke, predvsem z impozantno masko.

Svežina, ki so jo navzven zagotovile ostrejše linije, je občutna tudi v kabini, a s poudarkom na prijetnejših materialih in sodobnejši tehnologiji. Velika pridobitev je nova multimedijska naprava z 20,3-centimetrskim zaslonom na dotik. Grafično sicer zaostaja za najbolj dovršenimi, a parira večini japonskih izdelkov, funkcionalno pa je pustil veliko boljši vtis.


Z 19-centimetrsko oddaljenostjo karoserije od tal in zmogljivim štirikolesnim pogonom mu teren ni tuj, le občutljivi karoserijski deli in cestne pnevmatike ne sodijo tja.

Kljub vsemu ASX ostaja preprost avtomobil, kar štejemo med njegove glavne kvalitete. Podobno bi lahko rekli za njegovo motorno paleto, ki ni toliko paleta kot ena in edina izbira. Dotrajanega in okoljsko manj sprejemljivega 1,6-litrskega bencinarja ni več v ponudbi, zamenjal ga je dvolitrski s 110 kilovati (150 KM) in 195 Nm navora. V praksi je razlika več kot očitna, saj je večji motor bolj poskočen in zmogljivejši. Tudi z zloglasnim brezstopenjskim menjalnikom CVT, ki ob priganjanju hitro pokaže svojo veliko slabost – neprijetno tuljenje motorja, se hitro zgane z mesta. V kombinaciji s štirikolesnim pogonom je ta motor še toliko bolj smiselna izbira (če bi izbira bila), saj mu tako počasneje zmanjka sape. Pogon deluje v treh načinih: pogon na sprednji kolesi, samodejni štirikolesni pogon in način 4WD lock s stalnim razmerjem prenosa 50 : 50. Žalostna zima je poskrbela, da ga na snegu nismo imeli priložnosti preizkusiti, smo pa zato osvojili nekaj vzpetin, na katerih bi moderni križanci večinoma hitro omagali. Glede na zmogljivosti se nam povprečna poraba malenkost pod devetimi litri ni zdela ravno pretirano velika, a bi kakšen sodoben izdelek zlahka dosegel boljši rezultat.

Ob bok tekmecem se uvršča tudi z bogatim naborom varnostnih in asistenčnih sistemov. Med drugim ima sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu in sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu ter opozarjanje na prečni promet za vozilom. Vse to, seveda, ni zastonj ali poceni, a ni niti drago, saj z upoštevanim popustom takšen, do roba napolnjen z dodatki stane manj 24.640 evrov.
 

Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC 4WD CVT intense+ GT
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 110 kW (150 KM) pri 6000/min, 195 Nm pri 4200/min; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski (CVT); Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4365 x 1810 x 1640 mm; Medos. razdalja: 2670 mm; Pnevmatike: 175/55 R15; Masa/nosilnost: 1470/500 kg; Prtljažnik: 406–1206 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,2 s; Poraba goriva (EU): 8,2 l/100 km; Povprečje na testu: 8,8 l/100 km; Izpust CO2: 185 g/km.
  Cena:  osnovni model (2,0 2WD inform): 17.990 €, testno vozilo: 26.640 €; AC-Mobil, d. o. o., Ljubljana.
posodobljen videz, prostornost, infotainment poraba goriva, delovanje menjalnika brez napak

Oddaj komentar

Lambota pustil na parkirnem mestu za električna vozila, a policistov ni preslepil

Če ste bili kdaj v Nemčiji, veste, da se nekaterih pravil resnično radi držijo.
Novice

BMW M3 po 'Autobahnu' do konca in še čez: 340 km/h kot za šalo

BMW M3 četrte generacije (E92) na steroidih se imenuje BMW infinitas hurricance M3,
Novice

Neverjetno: Yugo vžgal po 15 letih gnitja v puščavi!

Bosanski Youtuber z vzdevkom Vojnik SFRJ je znan po pustolovščinah v Združenih dr
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.