Avto.info
Iskalnik: Model:

Nissan X-trail 1.7 dCi XT 4WD tekna

Dizel mu bolje pristaja

  • X-trail je z dizelskim motorjem prepričljivejši kot z bencinskim
  • Poleg tega nudi več možnosti izbire – ročni menjalnik in/ali štirikolesni pogon
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 13. februar 2021

Nedavno osveženi X-trail smo najprej preizkusili z bencinskim motorjem (test v AF248), zdaj pa še z drugo motorno možnostjo v ponudbi, 1,7-litrskim turbodizlom. Ta na papirju za tako velik športni terenec morda res deluje malce skromno, a je s svojimi 110 W (150 KM) in 340 Nm v praksi dovolj zmogljiv za suvereno vožnjo po avtocesti, ustrezno poskočnost v mestu ali zanesljivo vožnjo tudi bolj obremenjenega vozila. Športne ambicije mu nikakor niso pisane na kožo, deloma tudi zaradi malce počasnejšega, a zato mehko delujočega samodejnega menjalnika. Ta je, za razliko od dvosklopčne avtomatike pri bencinskem motorju, klasičen brezstopenjski CVT, v kombinaciji z njim vlečna zmogljivost znaša le 1.500 kilogramov (z ročnim 2.000 kilogramov).

Štirikolesni pogon sicer ni nujna, a je glede na značaj avtomobila vseeno priporočljiva izbira.


Kombinacija motorja in menjalnika pri speljevanju sprva zahteva malce odločnejši pritisk na stopalko za plin in izrazitejše povečanje motornih vrtljajev ter s tem povezano večjo glasnost, nato menjalnik svoje delo opravlja prek vmesnih navideznih stopenj, kar pusti precej dober vtis. Dizelski motor je za razliko od bencinskega na voljo še s štirikolesnim pogonom, ki s funkcionalnim vrtljivim gumbom med sedežema omogoča izbiro med sprednjim in prilagodljivim ali stalnim štirikolesnim.

Z opremo tekna in ceno 39.450 evrov je najdražji na ceniku (samodejni menjalnik in štirikolesni pogon prispevata 2.300 oziroma 1.500 evrov), s kovinsko barvo in doplačilnim sistemom ProPilot (paket tehnologij za pomoč pri vožnji, vključno z aktivnim tempomatom) pa 40 tisočakov.
 

Nissan X-trail 1.7 dCi XT 4WD tekna
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1749 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750–2750/min; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4690 x 1830 x 1710mm; Medos. razdalja: 2705 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1700/510 kg; Prtljažnik: 565–1996 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,7 s; Poraba goriva (WLTP): 7,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 205 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.3 DIG 160 DCT N-connecta)): 31.850 €, testno vozilo: 40.080 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostorna in prilagodljiva notranjost, štirikolesni pogon infotainment, skromna vlečna zmogljivost brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.