Avto.info
Iskalnik: Model:

Nissan micra 100 N-connecta

Daj še en deci!

  • Z litrskim trivaljnikom je poskočna in prijetna, a se ne bi branili šeste prestave
  • Z bogato opremo stane dobrih 17 tisoč evrov, zanimiva postane z radodarnim popustom
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 7. november 2020

Micro pete generacije smo prvič preizkusili z 0,9-litrskim turbobencinskim trivaljnikom s 66 kilovati (90 KM). Takrat nas Renaultov mlinček ni pretirano navdušil, saj je bil nemiren in razmeroma hrupen. Zdaj ga je nadomestil litrski trivaljni stroj, ki je prav tako prisilno polnjen in razvije 74 kilovatov (100 KM) ter 150 Nm navora. To pomeni, da zmore okroglih 10 konjičev in 10 Nm več od predhodnika. Toda večja prostornina in boljše zmogljivosti sta le najbolj očitno merljivi kategoriji, napredek je opazen tudi na drugih področjih. Ta motor namreč ni le živahnejši, temveč je tudi bolj uglajen, tišji in na splošno bolj prijeten. Pod 2.000 vrtljaji na minuto je malce zaspan, a ko se prebudi, se zelo rad zavrti, vse skupaj pa pospremi s prijetno športnim zvokom. Čeprav podatka o pospešku do stotice (10,9 s) in končni hitrosti (184 km/h) nista impresivna, je micra z njim dovolj hitra za vsakdanjo uporabo. Petstopenjski ročni menjalnik je dovolj natančen, hodi predstavne ročice prijetno trdi, ne bi pa se branili dodatne prestave, kar bi zagotovilo več udobja pri avtocestnih hitrostih in prispevalo k še malce manjši porabi goriva, ki je na testu znašala 6,8 litra na 100 kilometrov.

Turbobencinski trivaljnik z dodatnim decilitrom prostornine ni le bolj zmogljiv, temveč tudi mirnejši in tišji od starejšega 0,9-litrskega mlinčka


Ob začetku prodaje so nam pri Nissanu namignili, da je micra z novo generacijo zaplula v premijske vode, kar se nam ne zdi čisto res. Njena notranjost se sicer pohvali z armaturno ploščo, ki navduši z dvobarvno kombinacijo, oblazinjenim osrednjim delom, lepo umeščenim zaslonom multimedijske naprave in kakovostno izdelano upravljalno enoto klimatske naprave. Toda še vedno je preveč trde plastike, denimo na vratnih oblogah, vrata (zlasti zadnja) pa ob zapiranju povzročijo nič kaj premijski kovinski zvok. Da bi si zaslužila ta pridevnik, bi morala imeti boljšo zatesnitev kabine in posredovati boljši občutek kompaktnosti.

Z bogato opremo N-connecta, ki med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo in navigacijsko napravo, ter z doplačljivim paketom safety, ki prinaša samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, prepoznavanje prometnih znakov in samodejno upravljanje dolgih luči, je treba zanjo odšteti več kot 17 tisoč evrov. Končna cena postane precej bolj sprejemljiva s popustom v višini 3.000 evrov.
 

Nissan micra 100 N-connecta 
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 74 kW (100 KM) pri 5000/min, 160 Nm pri 2750/min; Menjalnik: ročni, petstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  3999 x 1743 x 1455 mm; Medos. razdalja: 2525 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1135/415 kg; Prtljažnik: 300–1004 l.
  Največja hitrost:  184 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,9 s; Poraba goriva (EU): 5,6/3,9/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 104 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.0 100 visia): 14.650 €, testno vozilo: 17.410 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, motor, oprema kakovost določenih materialov, cena brez popustov brez napak

Oddaj komentar

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Konkurenčni avtomobilski proizvajalci so Tesli plačali skupno kar 9 milijard dolarjev

Tesla je lani s prodajo emisijskih 'odpustkov' proizvajalcem avtomobilov, ki niso iz
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.