Nissan micra 100 N-connecta
Daj še en deci!
- Z litrskim trivaljnikom je poskočna in prijetna, a se ne bi branili šeste prestave
- Z bogato opremo stane dobrih 17 tisoč evrov, zanimiva postane z radodarnim popustom
Sobota, 7. november 2020
Micro pete generacije smo prvič preizkusili z 0,9-litrskim turbobencinskim trivaljnikom s 66 kilovati (90 KM). Takrat nas Renaultov mlinček ni pretirano navdušil, saj je bil nemiren in razmeroma hrupen. Zdaj ga je nadomestil litrski trivaljni stroj, ki je prav tako prisilno polnjen in razvije 74 kilovatov (100 KM) ter 150 Nm navora. To pomeni, da zmore okroglih 10 konjičev in 10 Nm več od predhodnika. Toda večja prostornina in boljše zmogljivosti sta le najbolj očitno merljivi kategoriji,
napredek je opazen tudi na drugih področjih. Ta motor namreč ni le živahnejši, temveč je tudi bolj uglajen, tišji in na splošno bolj prijeten. Pod 2.000 vrtljaji na minuto je malce zaspan, a ko se prebudi, se zelo rad zavrti, vse skupaj pa pospremi s prijetno športnim zvokom. Čeprav podatka o pospešku do stotice (10,9 s) in končni hitrosti (184 km/h) nista impresivna, je micra z njim dovolj hitra za vsakdanjo uporabo. Petstopenjski ročni menjalnik je dovolj natančen, hodi predstavne ročice
prijetno trdi, ne bi pa se branili dodatne prestave, kar bi zagotovilo več udobja pri avtocestnih hitrostih in prispevalo k še malce manjši porabi goriva, ki je na testu znašala 6,8 litra na 100 kilometrov.
Turbobencinski trivaljnik z dodatnim decilitrom prostornine ni le bolj zmogljiv, temveč tudi mirnejši in tišji od starejšega 0,9-litrskega mlinčka
Ob začetku prodaje so nam pri Nissanu namignili, da je micra z novo generacijo zaplula v premijske vode, kar se nam ne zdi čisto res. Njena notranjost se sicer pohvali z armaturno ploščo, ki navduši z dvobarvno kombinacijo, oblazinjenim osrednjim delom, lepo umeščenim zaslonom multimedijske naprave in kakovostno izdelano upravljalno enoto klimatske naprave. Toda še vedno je preveč trde plastike, denimo na vratnih oblogah, vrata (zlasti zadnja) pa ob zapiranju povzročijo nič kaj premijski
kovinski zvok. Da bi si zaslužila ta pridevnik, bi morala imeti boljšo zatesnitev kabine in posredovati boljši občutek kompaktnosti.
Z bogato opremo N-connecta, ki med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo in navigacijsko napravo, ter z doplačljivim paketom safety, ki prinaša samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, prepoznavanje prometnih znakov in samodejno upravljanje dolgih luči, je treba zanjo odšteti več kot 17 tisoč evrov. Končna cena postane precej bolj sprejemljiva s popustom v višini 3.000 evrov.
Nissan micra 100 N-connecta |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 74 kW (100 KM) pri 5000/min, 160 Nm pri 2750/min; Menjalnik: ročni, petstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 3999 x 1743 x 1455 mm; Medos. razdalja: 2525 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1135/415 kg; Prtljažnik: 300–1004 l. |
Največja hitrost: 184 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,9 s; Poraba goriva (EU): 5,6/3,9/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 104 g/km. |
Cena: osnovni model (1.0 100 visia): 14.650 €, testno vozilo: 17.410 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
videz, motor, oprema | kakovost določenih materialov, cena brez popustov | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- micra
- N-connecta
- Nissan
- test
- tirvaljnik