Avto.info
Iskalnik: Model:

Nissan qashqai 1.3 DIG-T tekna DCT

Bencinski eliksir

  • Nov, 1,3-litrski turbobencinar nekoliko utrujenemu qashqaiju daje novo življenje
  • Štirikolesnega pogona v tej kombinaciji ne ponuja, je pa na voljo s hitrim dvosklopčnim menjalnikom
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 19. februar 2020

Aktualni qashqai je na trgu že kar nekaj let, in predvsem po zaslugi nenehnih izboljšav mu uspeva ohranjati stik z glavnino razreda. Poleg lepotne osvežitve se vseskozi izboljšuje na področju asistenčnih sistemov, med katerimi je zagotovo najbolj napreden delni avtonomni vožnji namenjen propilot. Kar nekaj korakov naprej so pri Nissanu naredili tudi na področju pogonov. Tokrat smo preizkusili najnovejšo bencinsko pridobitev, ki je plod sodelovanja med koncernoma Renault Nissan Mitsubishi in Daimler.

Novi stroj je na voljo v dveh izvedbah in mi smo tokrat preizkusili zmogljivejšo s 117 kilovati (160 KM). Ta sicer ponuja 260 Nm največjega navora, a ker gre za izvedbo s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom (DCT), ima voznik na voljo še 10 Nm več. Očitno pri Nissanu še vedno računajo, da je prva izbira za obisk terena dizelski motor, saj bencinskih v kombinaciji s štirikolesnim pogonom ne ponujajo. Kakor koli, motor navduši z živahnostjo in prožnostjo, tudi po zaslugi hitrega menjalnika.

Sistem propilot ni na voljo v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom DCT, ampak le z ročnim in brezstopenjskim X-tronic.


Hrup tudi ob priganjanju, ki ga qashqaijevo podvozje brez težav prenaša, ostaja znotraj zmernega. Ušesom najbolj prijazna pa je umirjena vožnja, tudi zato, ker zna biti ob težki nogi celo učinkovitejši in čistejši motor (opremljen je s filtrom trdnih delcev) precej požrešen. Mi smo ga pod osem litrov spravili le z veliko mero samoobvladovanja, bolj realna je poraba med osmimi in devetimi litri.

Pod črto je novi motor za qashqaia vsekakor dobrodošla osvežitev, še posebej v kombinaciji z menjalnikom DCT. Če upoštevamo še nekaj drugih malenkosti, je vse skupaj verjetno ravno prav, da se bo ta model lahko še nekaj časa bojeval v trenutno najbolj konkurenčnem segmentu na trgu. 
 

Nissan qashqai 1.3 DIG-T tekna DCT
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1332 ccm, 117 kW (160 KM) pri 5500/min, 270 Nm pri 2000/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4394 x 1806 x 1595 mm; Medos. razdalja: 2646 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1390/495 kg; Prtljažnik: 430–1598 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,9 s; Poraba goriva (EU): 6,7/4,6/5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 8,6 l/100 km; Izpust CO2: 122 g/km.
  Cena:  osnovni model (qashqai 1.3 DIG-T 140 visia): 20.900 €, testno vozilo: 30.310 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
zmogljiv motor, štirikolesni pogon ni na voljo leta se mu v notranjosti že poznajo brez napak

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.