Avto.info
Iskalnik: Model:

Opel grandland X 1.5 CDTI AT8 ultimate

Za resno zvezo

  • S turbodizlom s 96 kW (130 KM) in samodejnim menjalnikom je poskočen in udoben
  • Z najbogatejšim paketom opreme ima praktično vse, s popustom stane malce več kot 33.tisoč evrov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 3. julij 2020

Dejstvo, da si opel grandland X deli tehnično zasnovo s peugeotom 3008, je verjetno že vsem, ali vsaj našim bralcem, dobro znano. Znano je tudi, da je Opel zdaj že polnopravni član skupine PSA. Zato je, seveda, deležen najnovejše tehnike, ki jo Francozi vgrajujejo v Peugeoteve in Citroënove modele. Tako je dobil 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je zamenjal predhodni 1,6-litrski motor. Prisilno polnjeni stroj zmore 96 kilovatov (130 KM) oziroma 10 »konjev« več od predhodnika. Preizkusili smo ga v povezavi z novim koncernskim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki prestavlja hitro in gladko. Verjamemo, da lahko ta kombinacija zadovolji večino uporabnikov tako glede zmogljivosti kot udobja. S tem pogonskim sklopom je avtomobil namreč še ravno prav poskočen in obenem omogoča lahkotna avtocestna križarjenja. Od njega ne pričakujte športnosti, saj se niti ne trudi biti športen, temveč zmeren in uglajen. Zmernost zna pokazati tudi pri porabi goriva, ki je na testu znašala 6,8 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Nov 1,5-litrski turbodizel se odlično razume z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.


Če se odločite za paket ultimate, pa je grandland X na področju opreme vse prej kot zadržan, saj prinaša praktično vse varnostne pripomočke in vse nujne elemente za povezljivost in zabavo. Tu velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili, tipalo za zaznavanje utrujenosti voznika, sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, multimedijsko napravo intellilink 5.0 z navigacijsko napravo, sistem kamer za 360-stopinjski pogled okoli vozila, ogrevana sprednja sedeža in ogrevan volanski obroč ter prilagodljiva žarometa LED. Paket sicer serijsko prinaša 19-palčna lahka platišča, ki so bila pri testnem modelu v sklopu opcijskega paketa za vsak teren (ta vključuje sistem intelligrip) za palec manjša.

Tako motoriziran in opremljen Oplov križanec ne pusti veliko neizpolnjenih želja in zaradi klasične ter razmeroma zadržane oblike tudi čez nekaj let verjetno ne bo videti zastarel. Zato bi lahko rekli, da je to avtomobil za daljšo, resno zvezo, če ste zanj pripravljeni odšteti približno 33 tisočakov, kolikor je (s popustom) stal testni primerek v času našega preizkusa. 
 

Opel grandland X 1.5 CDTI AT8 ultimate 
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni trivaljnik, 1499 ccm, 96 kW (130 KM) pri 3750/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4477 x 1856 x 1609 mm; Medos. razdalja: 2675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1430/590 kg; Prtljažnik: 514–1.652 l.
  Največja hitrost:  192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,3 s; Poraba goriva (EU): 4,4/3,9/4,1 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 108 g/km.
  Cena:  osnovni model (grandland X 1.2 turbo selection): 21.280 €, testno vozilo: 35.270 €; Opel Southeast Europe, podružnica Ljubljana.
motor in menjalnik, oprema manj uporaben prtljažnik brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.