Avto.info
Iskalnik: Model:

Opel zafira life M 2.0 dizel innovation

Nova kombinacija

  • Zafira se je z oznako life prelevila v pravi kombi na osnovi poznanih koncernskih modelov
  • Z dvolitrskim turbodizlom in nekaj dodatki je udoben, skoraj luksuzen potovalnik
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 5. november 2020

Proizvajalci radi sodelujejo, zlasti pri množičnih modelih, s katerimi ne gradijo imidža svoje znamke. To so med drugim lahka gospodarska vozila s pripadajočimi potniškimi različicami. Opel je bil na tem področju pobraten z Renaultom, zdaj pa je prišel čas za kombinacije z modeli matične skupine PSA. Zafira life je tako nastala na osnovi kombija, ki ga imajo v svojih izvedbah v ponudbi ne le Peugeot in Citroën, temveč tudi Toyota, ki s Francozi že dalj časa sodeluje. Tako kot omenjene znamke mu je tudi Opel namenil svoje stilske poteze in, seveda, logotipe.

Preizkusili smo ga v srednji izvedbi, ki v dolžino meri nekaj manj kot pet metrov in v treh vrstah sprejme do osem potnikov. Poganjal ga je poznani dvolitrski turbodizel s 110 kilovati (150 KM), s katerim je prijetno poskočen in živahen ter na avtocesti lahkotno križari. Glede na to, da gre za potniški model, ki tudi z dodatki stavi na udobje, menimo, da bi mu zelo pristajal samodejni menjalnik, ki je na voljo le v kombinaciji z močnejšo različico tega stroja. Poraba je s testnim povprečjem 7,8 litra na 100 kilometrov sprejemljiva. 

S prilagodljivostjo in širokim naborom opreme je primeren tako za poslovno kot družinsko uporabo


Pri Oplovem kombiju, tako kot enakih modelih drugih znamk, ki smo jih že preizkusili, hvalimo položaj za volanom. Spredaj se, seveda, sedi višje in bolj vzravnano kot v običajnih avtomobilih, a sta sedeža zelo udobna tudi za daljše poti. Na drugi strani so sedeži v drugi in tretji vrsti malce manj udobni zaradi razmeroma kratkega sedalnega dela, pogrešali smo naslone za roke. Je pa mogoče zadnje sedeže zelo preprosto vzdolžno pomikati. Opcijsko so deljivi v razmerju 1/3 – 2/3, kar dodatno povečuje prilagodljivost kabine in prtljažnika. Ko želimo potnikom zagotoviti največ prostora, ga v prtljažniku ostane le še za nekaj kovčkov za ročno prtljago. Če ga potrebujemo več v zadku, lahko sedeže preprosto potisnemo naprej, zložimo naslone ali jih celo odstranimo.

Izvedba z najbogatejšim paketom opreme innovation stane slabih 40 tisoč evrov, z dodatki, kot so usnjeno oblazinjenje, multimedijska naprava z navigacijo, električni pomik drsnih vrat na obeh bokih in sistem intelli-grip, ki z uravnavanjem delovanja sistema ESP ponuja različne programe za vožnjo po bolj zahtevnih podlagah, pa še dobre štiri tisočake več. Pri tem nismo upoštevali popustov, ki so pri Oplu prava stalnica, zato je lahko cena tega udobnega, že skoraj luksuznega kombija na koncu še nekoliko nižja.
 

Opel zafira life M 2.0 dizel innovation 
 Vozilo in motor potniški kombi, 5 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4000/min, 370 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4956 x 1890 x 1890 mm; Medos. razdalja: 3275 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 1801/1299 kg; Prtljažnik: 603–1000–2700 l.
  Največja hitrost:  184 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12 s; Poraba goriva (WLTP): 6,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,8 l/100 km; Izpust CO2: 177 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.5 dizel business): 26.460 €, testno vozilo: 44.400 €; Opel Southeast Europe, podružnica Ljubljana.
motor, prostornost, električno odpiranje drsnih vrat nerodna prtljažna vrata brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.