Opel zafira life M 2.0 dizel innovation
Nova kombinacija
- Zafira se je z oznako life prelevila v pravi kombi na osnovi poznanih koncernskih modelov
- Z dvolitrskim turbodizlom in nekaj dodatki je udoben, skoraj luksuzen potovalnik
Četrtek, 5. november 2020
Proizvajalci radi sodelujejo, zlasti pri množičnih modelih, s katerimi ne gradijo imidža svoje znamke. To so med drugim lahka gospodarska vozila s pripadajočimi potniškimi različicami. Opel je bil na tem področju pobraten z Renaultom, zdaj pa je prišel čas za kombinacije z modeli matične skupine PSA. Zafira life je tako nastala na osnovi kombija, ki ga imajo v svojih izvedbah v ponudbi ne le Peugeot in Citroën, temveč tudi Toyota, ki s Francozi že dalj časa sodeluje. Tako kot omenjene znamke mu je tudi Opel namenil svoje stilske poteze in, seveda, logotipe.
Preizkusili smo ga v srednji izvedbi, ki v dolžino meri nekaj manj kot pet metrov in v treh vrstah sprejme do osem potnikov. Poganjal ga je poznani dvolitrski turbodizel s 110 kilovati (150 KM), s katerim je prijetno poskočen in živahen ter na avtocesti lahkotno križari. Glede na to, da gre za potniški model, ki tudi z dodatki stavi na udobje, menimo, da bi mu zelo pristajal samodejni menjalnik, ki je na voljo le v kombinaciji z močnejšo različico tega stroja. Poraba je s testnim povprečjem
7,8 litra na 100 kilometrov sprejemljiva.
S prilagodljivostjo in širokim naborom opreme je primeren tako za poslovno kot družinsko uporabo
Pri Oplovem kombiju, tako kot enakih modelih drugih znamk, ki smo jih že preizkusili, hvalimo položaj za volanom. Spredaj se, seveda, sedi višje in bolj vzravnano kot v običajnih avtomobilih, a sta sedeža zelo udobna tudi za daljše poti. Na drugi strani so sedeži v drugi in tretji vrsti malce manj udobni zaradi razmeroma kratkega sedalnega dela, pogrešali smo naslone za roke. Je pa mogoče zadnje sedeže zelo preprosto vzdolžno pomikati. Opcijsko so deljivi v razmerju 1/3 – 2/3, kar dodatno
povečuje prilagodljivost kabine in prtljažnika. Ko želimo potnikom zagotoviti največ prostora, ga v prtljažniku ostane le še za nekaj kovčkov za ročno prtljago. Če ga potrebujemo več v zadku, lahko sedeže preprosto potisnemo naprej, zložimo naslone ali jih celo odstranimo.
Izvedba z najbogatejšim paketom opreme innovation stane slabih 40 tisoč evrov, z dodatki, kot so usnjeno oblazinjenje, multimedijska naprava z navigacijo, električni pomik drsnih vrat na obeh bokih in sistem intelli-grip, ki z uravnavanjem delovanja sistema ESP ponuja različne programe za vožnjo po bolj zahtevnih podlagah, pa še dobre štiri tisočake več. Pri tem nismo upoštevali popustov, ki so pri Oplu prava stalnica, zato je lahko cena tega udobnega, že skoraj luksuznega kombija na koncu še
nekoliko nižja.
Opel zafira life M 2.0 dizel innovation |
Vozilo in motor: potniški kombi, 5 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4000/min, 370 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4956 x 1890 x 1890 mm; Medos. razdalja: 3275 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 1801/1299 kg; Prtljažnik: 603–1000–2700 l. |
Največja hitrost: 184 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12 s; Poraba goriva (WLTP): 6,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,8 l/100 km; Izpust CO2: 177 g/km. |
Cena: osnovni model (1.5 dizel business): 26.460 €, testno vozilo: 44.400 €; Opel Southeast Europe, podružnica Ljubljana. |
motor, prostornost, električno odpiranje drsnih vrat | nerodna prtljažna vrata | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- dizel
- kombi
- life
- Opel
- potovalnik
- test
- zafira