Peugeot 3008 1.5 blueHDi 130 EAT8 GT
Dizel se mu lepo poda
- Turbodizelski peugeot 3008 s 96 kW (131 KM) do stotice pospeši v 11,5 sekunde
- Motor je tih in uglajen ter v praksi porabi dobrih šest litrov na sto kilometrov
Četrtek, 2. december 2021
Peugeot 3008 je z zadnjo prenovo postal eden izmed oblikovno najbolj privlačnih križancev, to mu moramo priznati. Ostre linije s skrbno izdelanimi podrobnostmi v slogu modelov 208 in 2008, globoko v odbijač zarezane dnevne luči LED, kombinacija rdeče karoserije in črne strehe ter platišč … Ni kaj, res je videti dobro.
Enako velja za notranjost, ki je resnično kakovostno izdelana, z digitalnimi merilniki (možnost izbire med različnimi prikazi) in desetpalčnim zaslonom na sredinski konzoli. Grafika je ostra, meniji zahtevajo malce privajanja, posamezne (pod) menije izbirate s klasičnimi stikali, je pa celostna zasnova vseeno manj funkcionalna od klasičnih gumbov in stikal. Tudi majhen volanski obroč in pogled nad merilnike nad njim se ne zdi najboljša rešitev, čeprav je vse skupaj precej manj moteče kot v
manjših peugeotih. Pred nakupom vsekakor pojdite na testno vožnjo. Sicer pa se dobro sedi tako na sprednjih kot zadnjih sedežih, prostora v vse smeri je dovolj, enako velja za radodarno odmerjen in lahko dostopen prtljažnik.
Zelo dober in ravno prav zmogljiv turbodizel je po našem mnenju optimalna izbira.
Po priključnem hibridu (test v AF261) smo ga preizkusili še s klasičnim turbodizelskim motorjem, zelo dobrim 1,5-litrskim strojem s 96 kW (131 KM), ki niti glede zmogljivosti niti uglajenosti ne pušča odprtih želja. Na vseh področjih je namreč prepričljivo suveren, s porabo dobrih šestih litrov (brez kakšnega posebnega varčevanja) pa tudi zmerne žeje. Če se vam ne ljubi priklapljati kabla in ne potrebujete 200+ »konj«, potem je po našem mnenju nedvomno boljša izbira. Tudi s samodejnim
menjalnikom se bolje ujame.
Piko na i na področju udobja (oblazinjenje v alkantari), sloga (omenjena dvobarvna kombinacija) in varnosti (aktivni tempomat s funkcijo vožnje po voznem pasu) doda še paket opreme GT, ki ceno (skupaj s samodejnim menjalnikom) na koncu dvigne na več kot 35 tisočakov.
Peugeot 3008 1.5 blueHDi 130 EAT8 GT |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.499 ccm, 96 kW (131 KM) pri 3.750/min, 300 Nm pri 1.750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.447 x 1.841 x 1.624 mm; Medos. razdalja: 2.675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1.566/509 kg; Prtljažnik: 520–1.482 l. |
Največja hitrost: 192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,5 s; Poraba goriva (WLTP): 5,2 l/100 km; Povprečje na testu: 6,4 l/100 km; Izpust CO2: 136 g/km. |
Cena: osnovni model (3008 1.2 puretech 130 active pack): 27.470 €, testno vozilo: 37.860 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana. |
videz, kakovostna in prostorna notranjost, motor |
majhen volanski obroč, upravljanje klime prek zaslona |
brez napak |
Oznake:
- 3008
- blueHDi
- Peugeot
- samodejni menjalnik
- turbodizel