Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot 3008 1.5 blueHDi 130 EAT8 GT line

Samodejna kombinacija

  • Samodejni menjalnik še dodatno poudari uglajenost novega 1,5-litrskega turbodizla
  • Skupaj z bogato opremo GT line tak peugeot 3008 stane dobrih 30 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Torek, 26. februar 2019

Peugeotevega križanca 3008 smo ponovno vzeli pod drobnogled – tudi tokrat z novim, 1,5-litrskim turbodizelskim motorjem s 96 kW (131 KM), ki je nadomestil dosedanji stroj prostornine 1,6 litra. V prejšnji številki revije Avto fokus (AF231) ste lahko prebrali, kako se odreže v kombinaciji z ročnim menjalnikom, zdaj pa smo ga preizkusili še s samodejnim menjalnikom in bogatim paketom opreme GT line.

Najprej o menjalniku: gre za klasično avtomatiko z osmimi stopnjami prenosa, ki je na voljo v več Peugeotevih modelih in v kombinaciji z različnimi motorji. Z njim so se Francozi zavihteli zelo visoko, saj se menjalnik tako glede hitrosti kot uglajenosti pri menjavanju prestav uvršča med boljše izdelke. Tudi z omenjenim motorjem se dobro ujame in še bolj poudari njegovo uglajenost, mehkobo, če hočete, s katero že tako ali tako prekaša svojega predhodnika. Poraba goriva je zelo podobna; na testu smo na sto kilometrov v porečju porabili le 0,2 litra več kot z enako motoriziranim 3008 z ročnim menjalnikom.

Samodejni menjalnik z osmimi stopnjami prenosa je boljša, a slaba dva tisočaka dražja izbira od ročnega.


Kaj pa oprema? GT line poleg športno obarvanih (imitacija kromiranih izpušnih cevi, aluminijaste stopalke …) in še nekaj drugih bolj kot ne estetskih dodatkov (sproščanje dišave v kabini, na primer) prinaša tudi marsikateri resnično uporaben kos opreme. Mednje sodijo sprednji žarometi v led tehniki in dodaten paket varnosti, ki poleg samodejnega preklopa med zasenčenimi in nezasenčenimi žarometi zajema opozorilo na varnostno razdaljo s samodejnim zaviranjem in sisteme za nadzor mrtvega kota, nenamerne menjave voznega pasu ter utrujenosti voznika.

Tudi na tem področju gre torej za temeljit avtomobil, ki v vseh smereh zna zadovoljiti zahtevnejšega kupca. Temu primerna je cena, ki znaša več kot 30 evrskih tisočakov.
 

Peugeot 3008 1.5 blueHDi 130 EAT8 GT line
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1499 ccm, 96 kW (131 KM) pri 3750/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5
  Velikost:  4447 x 1841 x 1624 mm; Medos. razdalja: 2675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1505/495 kg; Prtljažnik: 520–1482 l.
  Največja hitrost:  223 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba (EU): 7,8/4,5/5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km.
  Cena:  osnovni model (3008 1.2 puretech 130 access): 21.298 €, testno vozilo: 33.730 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
motor, menjalnik, prostorna notranjost pomanjkanje odlagalnih prostorov, samodejni menjalnik brez napak

Oddaj komentar

Svet žaluje: umrl je Niki Lauda, legenda formule 1

Trikratni svetovni prvak formule 1 Niki Lauda je umrl v 70. letu starosti. Družina
Novice

Subvencije za električne avte enake, za hibride manjše

Slovenski okoljski javni sklad (Eko sklad) je objavil spremenjena poziva za pridobit
Novice

Na Pagu je 'pristal' Citroën iz prihodnosti

Citroën po februarski predstavitvi koncepta ami one razkriva še koncept
Novice

Novi GLS se predstavi

V skladu s pričakovanji je novinec videti kot povečan GLE in tako povzema nov Merc
Novice

Nova številka Avto fokusa že v prodaji!

Glavna tokratna tema so bili torej električni avtomobili, ki smo jih preizkusili v
Novice

Bavarski premik v nižje razrede

Po prenovi večjih modelov se BMW seli v ključni nižji razred. Tja, kjer zdaj domu
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.