Avto.info
Iskalnik: Model:

Peugeot 3008 hybrid allure pack

Brez presežkov

  • Turbobencinar in elektromotor skupaj ponujata 165 kW (225 KM) moči
  • Baterija s kapaciteto 13,2 kWh mu zagotavlja približno 40 kilometrov električnega dosega
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 11. september 2021

Elektrifikacija je dodobra zajela tudi Peugeot. Preizkusili smo že zelo zmogljiv priključnohibridni 3008 hybrid4 (AF261), ki z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem in dvema elektromotorjema ponuja kar 300 »konjev« in štirikolesni pogon. Zdaj je prišla na vrsto šibkejša različica, pri kateri štirivaljniku s 133 kilovati (181 KM) pomaga le en elektromotor, ki razvije 81 kilovatov (110 KM) moči. Ta je vgrajen v ohišje 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Vozniku je skupaj na voljo 165 kilovatov (225 KM) sistemske moči, ki se prenašajo na sprednji kolesi. To, seveda, pomeni občutno slabši pospešek do stotice, ki namesto 5,9 znaša 8,7 sekunde.

Baterija s kapaciteto 13,2 kilovatne ure po meritvenem ciklu WLTP obljublja 56 kilometrov dosega le na elektriko, a je bila naša izkušnja, seveda, nekoliko drugačna. Z enim polnjenjem smo v povprečju prevozili 38 kilometrov, kar lahko vseeno zadosti dnevnim potrebam marsikaterega uporabnika. Polnjenje na gospodinjski vtičnici traja približno sedem ur, z opcijskim 7,4-kilovatnim polnilnikom v avtomobilu in s stensko polnilnico pa dve uri. Poraba goriva je zelo odvisna od načina uporabe. Po meritvenem ciklu znaša le 1,3 litra, mi pa smo brez posebnega varčevanja zabeležili še vedno precej ugodnih 5,9 litra na 100 kilometrov.

Zaradi dodatne mase do stotice potrebuje sedem desetink sekunde več kot model z enakim bencinskim motorjem in brez elektromotorja.


V vožnji se čuti nezanemarljiva masa avtomobila, ki je z nekaj več 1,8 tone dobrih 300 kilogramov težji od bencinskega modela. Toda zaradi razmeroma nizkega težišča je lega v ovinkih dovolj zanesljiva.

Paket allure pack zelo dobro poskrbi za varnost in udobje. Manjkata mu, denimo, aktivni tempomat in sistem za vzdrževanje vozila na sredini voznega pasu, ki sta na voljo v okviru doplačljivega paketa »pomoč vozniku« (600 evrov). Serijsko opremljeni model stane 42.840 evrov, ob nakupu s financiranjem je na voljo dva tisoč evrov popusta.
 

Peugeot 3008 hybrid allure pack
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): turbobencinski, vrstni trivaljnik, 1.598 ccm, 133 kW (181 KM) pri 6.000/min, 300 Nm pri 3.000/min; Motor (električni): sinhronski, 81 kW (110 KM), 320 Nm; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.447 x 1.841 x 1.624 mm; Medos. razdalja: 2.675 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1.835/435 kg; Prtljažnik: 395–1.357 l.
  Največja hitrost:  225 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,7 s; Poraba goriva (EU): bencin 1,3 l/100 km + elektrika 15,4 kWh/100 km; Povprečje na testu: 8,1 l/100 km; Izpust CO2: 30 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 puretech 130 active): 24.920 €, testno vozilo: 45.420 €; P Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
vozne lastnosti, videz masa vozila, cena brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.