Z močnejšim dizelskim motorjem in bogato opremo odlično skriva dostavniške korenine
Več moči pomeni višjo porabo, ki je na testu znašala 7,6 litra na 100 kilometrov
Avtor: Borut Fakin /
Foto: Jernej Prelac
Petek, 16. avgust 2019
Model rifter smo že preizkusili in dokazal nam je, da je v trojčku, v katerega sodita še citroën berlingo in opel combo, še najbolj avtomobilsko naravnan oziroma da vožnja z njim najbolj spominja na običajne osebne avtomobile. Za to je najbolj zaslužna zasnova i-cockpit z visoko postavljenimi merilniki in razmeroma majhnim volanskim obročem, ki daje še nekoliko boljši občutek vodljivosti. Na testu, ki smo ga objavili v AF233-234, smo preizkusili različico z 1,5-litrskim turbodizlom, ki zmore
75 kilovatov (102 KM) in je povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Ta je ob družinski naloženosti pokazal svoje omejitve na avtocestnih klancih. Te omejitve odpravlja izvedba s 96 kilovati (130 KM) in šeststopenjskim menjalnikom. S tem in drugimi vrlinami, kot so drsna vrata in trije posamezni sedeži v drugi vrsti, še bolj suvereno opravlja naloge, ki so nekoč bile v domeni izumirajoče vrste enoprostorcev. Ob prostornosti in prilagodljivosti namreč ponuja dovolj moči za brezskrbna
prehitevanja in lahkotna avtocestna križarjenja. Toda za to udobje je treba v primerjavi s šibkejšim modelom odšteti dodatnih 1.700 evrov, v zakup pa je treba vzeti še nekoliko višjo porabo goriva. Na testu smo zabeležili povprečno porabo 7,6 litra plinskega olja na 100 kilometrov oziroma dober liter več, kot je od nas zahteval šibkejši model.
V času, v katerem klasični enoprostorci izginjajo, rifter predstavlja idealno rešitev za večje družine.
Poleg tega je zastopnik testnemu avtomobilu namenil bogatejši paket opreme GT line, ki serijsko med drugim prinaša dvopodročno samodejno klimatsko naravo, ključ za prostoročni vstop in zagon vozila, oznake GT line na zunanjosti in tkanino GT line v notranjosti. Temu je dodal še navigacijsko napravo, parkirna tipala spredaj, paket za pomoč vozniku in še nekaj malenkosti, s katerimi se je cena dvignila na večjim družinam ne več tako prijaznih 25.530 evrov.
Peugeot rifter 1.5 blueHDi 130 GT line
Vozilo in motor: potniški dostavnik, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1499 ccm, 96 kW (130 KM) pri 3750/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4
Velikost: 4403 x 1874 x 1848 mm; Medos. razdalja: 2785 mm; Pnevmatike: 215/60 R17; Masa/nosilnost: 1430/705 kg; Prtljažnik: 775–1414 l.
Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!
Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj Novice
Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1
Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk Novice
Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej
Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti Novice
Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue
Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste Novice
Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel
Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn Novice
E-mini s kitajskim potnim listom
V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno. Novice
Uporaba piškotkov na naši spletni strani
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.