Renault clio TCe 75 i feel slovenia
Taprau je, ejga!
- To je najbolj slovenski clio – izdelan v Sloveniji in samo za slovenske kupce
- Vstopni bencinar je kljub na papirju skromnim 75 »konjem« presenetljivo živahen
Sobota, 12. januar 2019
Pravi je, čuj! Ma, pravi je! Ta je pravi! Izdelan je v novomeškem Revozu in pod oznako i feel slovenia namenjen slovenskim kupcem – iz vseh regij. A ne tistim, ki kupujejo skromno opremljen avtomobil za čim manj denarja, temveč tistim, ki iščejo bogato opremo – za še vedno kolikor toliko zmerno ceno.
Celotne sprednje in zadnje luči v led tehniki, multimedijski sistem s 7-palčnim, na dotik občutljivim zaslonom z navigacijo, parkirna tipala spredaj in zadaj s kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, kromirani zunanji in notranji okrasni vložki, sedeži, deloma odeti v imitacijo usnja, 16-palčna lita platišča … Skratka, popolna oprema, ki tudi zahtevnejšemu kupcu ne pušča odprtih želja. Morda le v obliki za palec večjih koles, kovinska barva pa je brezplačna.
Pod črto stane slabih 16 tisočakov, kar za avtomobil tega razreda pravzaprav ni malo, a glede na vso našteto bogato serijsko opremo razumljivo, cena pa velja za kombinacijo z vstopnim bencinskim motorjem.
I feel slovenia ni tisti clio »že od«, temveč zelo dobro opremljen avtomobil za zmerno ceno.
Marsikdo se ob 75 »konjih« le namrdni, a je TCe s svojo poskočnostjo in prožnostjo prisilnega polnjenja ter radodarne krivulje navora precej bolj suveren od starega atmosferca 1.2 16V. Čudežev ne gre pričakovati, a je pri običajni vožnji moči popolnoma dovolj, tudi za na avtocesto. Skromna prostornina in moč ga upehata predvsem pri bolj obremenjenem vozilu in na daljših avtocestnih klancih, tudi pri prehitevanjih na magistralkah ni ravno bliskovit. S petstopenjskim ročnim menjalnikom se dobro
ujame, s porabo približno šestih litrov pa ne osuši družinskega proračuna.
Sicer pa je »slovenski« clio tak kot vsi drugi – razmeroma prostoren, dovolj udoben in med vožnjo ne pretirano dinamičen, pod črto pa prepričljiva celota, ki zna navdušiti marsikaterega slovenskega kupca.
Renault clio TCe 75 I feel slovenia |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni trivaljnik, 898 ccm, 56 kW (76 KM) pri 5500/min, 120 Nm pri 2500/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4062 x 1731 x 1448 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/45 R17; Masa/nosilnost: 1165/540 kg; Prtljažnik: 300–1.146 l. |
Največja hitrost: 178 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,3 s; Poraba goriva (EU): 6,3/4,2/5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,2 l/100 km; Izpust CO2: 113 g/km. |
Cena: osnovni model (clio TCe 75 life): 12.090 €, testno vozilo: 16.240 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
bogata oprema, motor | slaba povezava bluetooth | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- clio
- I feel Slovenia
- Renault
- TCe
- test
- trivaljnik