Renault kadjar TCe 160 EDC black edition
Srednja možnost
- Prenovljeni kadjar smo preizkusili z zmogljivim motorjem in bogato opremo
- S prostorno notranjostjo in prtljažnikom zadovolji večino (družinskih) potreb
- Skupaj z vsemi popusti v višini 3.500 evrov stane dobrih 26 tisočakov
Četrtek, 26. marec 2020
Kadjar se po velikosti in prodajnih številkah umešča med druga dva Renaultova križanca – captur in koleos. Kot celota je udoben in uporaben avtomobil, ki se precej bolje kot na terenu znajde na običajnih cestah, a z večjo oddaljenostjo od tal (200 milimetrov) zlahka zapelje na slabšo podlago ali kakšen kolovoz. Zato se vlogi vsestranskega avtomobila, ki z dovolj prostorno notranjostjo ustreza družinski rabi, dobro odreže, z najbogatejšim paketom opreme pa zadovolji tudi zahtevnejše
okuse.
Osrednji zaslon z infotainment sistemom R-link je oblikovno bolj všečen, a je žal izgubil klasičen gumb za glasnost.
Ta se imenuje black edition in je novost v kadjarjevi ponudbi, med drugim se lahko pohvali z v alkantaro odetimi in ogrevanimi sedeži (voznikov je električno nastavljiv), bočnimi tipali in sistemom za nadzor mrtvega kota, navzven pa z 19-palčnimi platišči v črni barvi. Tu so med drugim še učinkoviti led žarometi, zmogljiv avdio sistem in multimedijski sistem z navigacijo ter možnostmi povezovanja android auto in apple car play. Zaslon je oblikovno lepo vpet v sredinsko konzolo, gre pa še za
star sistem R-link (in žal ne novi, občutno boljši easy link, kakršnega ima, na primer, novi clio) s sedempalčnim zaslonom, precej preprosto grafiko in ne ravno najbolj funkcionalno ter pregledno logiko menijev ali bliskovito hitro odzivnostjo. Pogrešali smo tudi vrtljiv gumb za uravnavanje glasnosti avdio sistema.
Zato pa uporabljeni materiali in izdelava ter srebrni okrasni dodatki puščajo vtis solidne kakovosti, pohvalimo lahko tudi udobne, radodarno odmerjene in ravno prav čvrste sedeže, ki za nameček premorejo možnost nastavljanja dolžine sedalnega dela ter zato nogam nudijo ustrezno oporo. Prostorsko kadjar popolnoma zadovolji družinske potrebe tako na sprednjih kot zadnjih sedežih ali v prtljažnem prostoru, ki v osnovi meri 472 litrov. Z zlaganjem po tretjini deljive zadnje sedežne klopi (možno
tudi z vzvodi v prtljažniku) ga je mogoče povečati na 1.478 litrov, če zložite še naslonjalo sovoznikovega sedeža, lahko v kadjar spravite do 2,5 metra dolge predmete.
Kombinacija zmogljivega bencinskega motorja in samodejnega menjalnika ustreza tudi zahtevnejšim kupcem.
Poleg scenica, capturja in megana je tudi v kadjarju na voljo 1,3-litrski bencinski motor, ki je bil razvit v sodelovanju z Daimlerjem, in prav tega smo preizkusili. Gre za prisilno polnjen štirivaljnik, ki je za okoljsko ustreznosti opremljen s filtrom trdih delcev (FAP) in v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom EDC z dvojno sklopko razvije 118 kW (160 KM) moči. Celotna kombinacija je zmogljiva, a bolj kot športna predvsem udobna in uglajena. Motor je dobro zvočno zatesnjen, še posebej
ob umirjeni vožnji, medtem ko je pri priganjanju nekaj glasnejši, a obenem postreže z dobrimi zmogljivostmi in zlahka opravi z bolj obremenjenim vozilom, ko se s celotno družino odpravite na zaslužen letni dopust. Tudi sicer je celoten kadjar udoben avtomobil, ki učinkovito požira različne udarce s ceste, s temu primerno nastavljenim podvozjem pa tudi ne mara kakšnih pretirano dinamičnih vozniških vložkov. V ovinkih se malce bolj nagiba in voznika ne spodbuja ravno k podiranju hitrostnih
rekordov, a po drugi strani vseeno vseskozi ohranja zanesljivo lego na cesti in se predvidljivo, s siljenjem nosu iz ovinka (in seveda z ustreznim posegom varnostne elektronike), odzove tudi v morebitnih kočljivih situacijah.
Skratka, prenovljeni kadjar je za drobec boljši kot do zdaj – predvsem zaradi novih sedežev, zelo dobrega bencinskega motorja, izboljšanega infotainmenta in drugih drobnih popravkov. Za povrh poleg rednega popusta v višini 1.500 evrov Renaultovi trgovci nudijo še tisoč evrov v primeru nakupa prek financiranja in še dodatnega tisočaka za menjavo staro za novo. Skupaj torej 3.500 evrov, kar v primeru testnega kadjarja pod črto pomeni 26 tisočakov.
Renault kadjar TCe 160 EDC black edition |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1332 ccm, 117 kW (159 KM) pri 5000/min, 260 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4489 x 1836 x 1607 mm; Medos. razdalja: 2646 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1471/522 kg; Prtljažnik: 472–1.478 l. |
Največja hitrost: 210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,3 s; Poraba goriva (EU): 6,8/4,7/5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 131 g/km. |
Cena: osnovni model (kadjar TCe 140 life): 20.490 €, testno vozilo: 29.870 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
motor in zmogljivosti, bogata oprema | odzivnost infotainmenta, kamera za vzvratno vožnjo | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- bencinski motor
- black edition
- EDC
- kadjar
- Renault
- SUV
- TCe
- test