Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault kadjar TCe 160 EDC black edition

Srednja možnost

  • Prenovljeni kadjar smo preizkusili z zmogljivim motorjem in bogato opremo
  • S prostorno notranjostjo in prtljažnikom zadovolji večino (družinskih) potreb 
  • Skupaj z vsemi popusti v višini 3.500 evrov stane dobrih 26 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 26. marec 2020

Kadjar se po velikosti in prodajnih številkah umešča med druga dva Renaultova križanca – captur in koleos. Kot celota je udoben in uporaben avtomobil, ki se precej bolje kot na terenu znajde na običajnih cestah, a z večjo oddaljenostjo od tal (200 milimetrov) zlahka zapelje na slabšo podlago ali kakšen kolovoz. Zato se vlogi vsestranskega avtomobila, ki z dovolj prostorno notranjostjo ustreza družinski rabi, dobro odreže, z najbogatejšim paketom opreme pa zadovolji tudi zahtevnejše okuse. 

Osrednji zaslon z infotainment sistemom R-link je oblikovno bolj všečen, a je žal izgubil klasičen gumb za glasnost.


Ta se imenuje black edition in je novost v kadjarjevi ponudbi, med drugim se lahko pohvali z v alkantaro odetimi in ogrevanimi sedeži (voznikov je električno nastavljiv), bočnimi tipali in sistemom za nadzor mrtvega kota, navzven pa z 19-palčnimi platišči v črni barvi. Tu so med drugim še učinkoviti led žarometi, zmogljiv avdio sistem in multimedijski sistem z navigacijo ter možnostmi povezovanja android auto in apple car play. Zaslon je oblikovno lepo vpet v sredinsko konzolo, gre pa še za star sistem R-link (in žal ne novi, občutno boljši easy link, kakršnega ima, na primer, novi clio) s sedempalčnim zaslonom, precej preprosto grafiko in ne ravno najbolj funkcionalno ter pregledno logiko menijev ali bliskovito hitro odzivnostjo. Pogrešali smo tudi vrtljiv gumb za uravnavanje glasnosti avdio sistema.

Zato pa uporabljeni materiali in izdelava ter srebrni okrasni dodatki puščajo vtis solidne kakovosti, pohvalimo lahko tudi udobne, radodarno odmerjene in ravno prav čvrste sedeže, ki za nameček premorejo možnost nastavljanja dolžine sedalnega dela ter zato nogam nudijo ustrezno oporo. Prostorsko kadjar popolnoma zadovolji družinske potrebe tako na sprednjih kot zadnjih sedežih ali v prtljažnem prostoru, ki v osnovi meri 472 litrov. Z zlaganjem po tretjini deljive zadnje sedežne klopi (možno tudi z vzvodi v prtljažniku) ga je mogoče povečati na 1.478 litrov, če zložite še naslonjalo sovoznikovega sedeža, lahko v kadjar spravite do 2,5 metra dolge predmete.

Kombinacija zmogljivega bencinskega motorja in samodejnega menjalnika ustreza tudi zahtevnejšim kupcem.


Poleg scenica, capturja in megana je tudi v kadjarju na voljo 1,3-litrski bencinski motor, ki je bil razvit v sodelovanju z Daimlerjem, in prav tega smo preizkusili. Gre za prisilno polnjen štirivaljnik, ki je za okoljsko ustreznosti opremljen s filtrom trdih delcev (FAP) in v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom EDC z dvojno sklopko razvije 118 kW (160 KM) moči. Celotna kombinacija je zmogljiva, a bolj kot športna predvsem udobna in uglajena. Motor je dobro zvočno zatesnjen, še posebej ob umirjeni vožnji, medtem ko je pri priganjanju nekaj glasnejši, a obenem postreže z dobrimi zmogljivostmi in zlahka opravi z bolj obremenjenim vozilom, ko se s celotno družino odpravite na zaslužen letni dopust. Tudi sicer je celoten kadjar udoben avtomobil, ki učinkovito požira različne udarce s ceste, s temu primerno nastavljenim podvozjem pa tudi ne mara kakšnih pretirano dinamičnih vozniških vložkov. V ovinkih se malce bolj nagiba in voznika ne spodbuja ravno k podiranju hitrostnih rekordov, a po drugi strani vseeno vseskozi ohranja zanesljivo lego na cesti in se predvidljivo, s siljenjem nosu iz ovinka (in seveda z ustreznim posegom varnostne elektronike), odzove tudi v morebitnih kočljivih situacijah.

Skratka, prenovljeni kadjar je za drobec boljši kot do zdaj – predvsem zaradi novih sedežev, zelo dobrega bencinskega motorja, izboljšanega infotainmenta in drugih drobnih popravkov. Za povrh poleg rednega popusta v višini 1.500 evrov Renaultovi trgovci nudijo še tisoč evrov v primeru nakupa prek financiranja in še dodatnega tisočaka za menjavo staro za novo. Skupaj torej 3.500 evrov, kar v primeru testnega kadjarja pod črto pomeni 26 tisočakov.
 

Renault kadjar TCe 160 EDC black edition
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1332 ccm, 117 kW (159 KM) pri 5000/min, 260 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4489 x 1836 x 1607 mm; Medos. razdalja: 2646 mm; Pnevmatike: 225/45 R19; Masa/nosilnost: 1471/522 kg; Prtljažnik: 472–1.478 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,3 s; Poraba goriva (EU): 6,8/4,7/5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 131 g/km.
  Cena:  osnovni model (kadjar TCe 140 life): 20.490 €, testno vozilo: 29.870 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor in zmogljivosti, bogata oprema odzivnost infotainmenta, kamera za vzvratno vožnjo brez napak

Oddaj komentar

Hertz v bankrot, še prej pa za 16 milijonov izplačil nagrad

Podjetje za izposojo avtomobilov Hertz, katerega poslovanje je močno načela pandem
Novice

Policisti iščejo voznika, ki je z audijem divjal 323 km/h!

Družabna omrežja so polna nevarnih podvigov za volanom in med njimi se je znašel
Novice

Unikaten ford focus je ferrari monza za 'navadne smrtnike'

Eksotični mclaren elva in ferrari monza SP1 ter SP2 sta znova vzbudila zanimanje za
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

Vesela novica: Kitajske tovarne in prodajni saloni se odpirajo

Medtem ko se zaradi epidemije koronavirusa zapirajo proizvodne linije po vsem svetu,
Novice

Veliki SUV razkrit še pred uradno premiero

Glede na videno je jasno, da sorento raste in vse bolj prehaja v prestižne vode. Ob
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.