Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault koleos TCe 160 EDC 2WD initiale paris

Udobje je na prvem mestu

  • Koleos stavi predvsem na udobje in z bencinskim motorjem porabi približno 7,5 litra
  • Z že kar prestižno opremo initiale paris in standardnim popustom stane 32.600 evrov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 26. avgust 2021

Koleos se morda ne zdi prva izbira med križanci višjega srednjega razreda, a je s prostorno notranjostjo, solidno tehniko in pod črto zelo pošteno ceno vsekakor vreden pozornosti. Z najvišjim paketom opreme initiale paris zna zadovoljiti tudi prestiža željne kupce.

Z umetelno prešitimi, foteljasto udobnimi in izdatno nastavljivimi sedeži se spogleduje s premium razredom. Zaradi zajetnih vzglavnikov je pogled »nazaj čez ramo« zelo okrnjen, a tudi sicer ne najboljšo preglednost uspešno rešuje bogat nabor pripomočkov – vključno s kamero za vzvratno vožnjo. Notranjost kot celota je kakovostno izdelana, volanski obroč izdatno nastavljiv, predvsem pa je kabina zelo prostorna v vse smeri – predvsem v širino. Tudi zadaj bosta dva potnika zelo udobno sedela (šele dvometraši bodo morali stisniti kolena ali z glavo božati strop), tretji, srednji, pa na dvignjenem sedalnem delu precej manj. Škoda, saj bi bil koleos zaradi omenjene širine lahko popolnoma spodoben petsedežnik. Sedem? Ne, dodatna dva nista na voljo niti za doplačilo, je pa zato prtljažni prostor radodarno odmerjen.

Bencinski koleos je na voljo zgolj s sprednjim pogonom; če želite štirikolesnega, morate izbrati dizelski motor.


Bencinski motor, kakršnega smo preizkusili tokrat, je s svojimi 1,3 litra delovne prostornine skromen le na papirju, v praksi pa zaradi prisilnega polnjenja in 116 kW (158 KM) moči popolnoma solidna izbira. Pri konkretnejših zahtevah resda zahteva več priganjanja v višje vrtljaje in ga mestoma malce zmanjka, a ob običajni potovalni vožnji ne pušča odprtih želja. Kot celota je koleos bolj umirjene sorte, z malce več nagibanja v zavojih in pozibavanja zlasti pri hitrejši menjavi smeri in kot tak ne mara kakšne pretirane dinamike – skupaj z učinkovitim blaženjem udarcev s ceste prisega predvsem na udobje.
 

Renault koleos TCe 160 EDC 2WD initiale paris
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.333 ccm, 116 kW (158 KM) pri 5.500/min, 270 Nm pri 1.800/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.673 x 1.843 x 1.667 mm; Medos. razdalja: 2.705 mm; Pnevmatike: 225/55 R19; Masa/nosilnost: 1.700/540 kg; Prtljažnik: 565–1.706 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,7 s; Poraba goriva (WLTP): 6,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 153 g/km.
  Cena:  osnovni model (koleos TCe 160 EDC 2WD zen): 29.100 €, testno vozilo: 37.200 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
udobje, bogata oprema, cena infotainment, preglednost brez napak

Oddaj komentar

Tesla si v novi nemški giga tovarni želi tudi slovenske delavce

Izvršni direktor Tesle Elon Musk je pred tednom dni priredil zabavo v novi tovarni
Novice

Sam v 17 kilometrov dolgem tunelu: Kako je vozniku uspelo prezreti več kot 60 rdečih luči?

Koliko rdečih luči potrebujete, da ugotovite, da ne smete zapeljati v tunel ali na
Novice

Bi si upali zapeljati čez tako poplavljeno cesto? Poglejte, kako so jo odnesli vozniki, ki so tvegali!

Spremembe vremena in nizek zračni tlak so po večjem delu evropske celine povz
Novice

Padel je rekord za najdražji nakup avtomobila prek spleta!

Koliko bi zapravili za avtomobil, ne da bi ga prej preizkusili ali videli v živo? V
Novice

Video: Kako dolgo zdrži avto brez olja in vode?

Motorno olje je osnova za delovanje avtomobila, saj zmanjšuje obrabo
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.