Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault megane TCE 300 R.S. trophy

Dirkalnik!

  • Z izbrušeno tehniko in značajem prinaša kanček dirkaškega adrenalina
  • 300-konjski turbo ga do stotice izstreli v manj kot šestih sekundah
  • Pod črto stane 35 tisočakov, še kakšnih pet jih primaknite za dirkaške dodatke
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 26. april 2020

Je drugi najbolj nabrit megane v ponudbi – takoj za različico trophy-R, ki je lažja, a s prav tako 300 konji kot tokrat preizkušeni R.S. trophy. Največja razlika v primerjavi z običajnim R.S. je v večji moči, ki jo je inženirjem iz 1,8-litrskega motorja uspelo iztisniti predvsem s predelavami turbinskega polnilnika in izpušnega sistema. Turbo je med drugim dobil keramične ležaje, ki povzročajo manj trenja in omogočajo večje hitrosti vrtenja (do 200 tisoč vrtljajev) ter boljšo odzivnost. Izpušni sistem je opremljen z mehanskim ventilom, ki v zaprtem položaju pline preusmerja po daljši poti, v odprtem pa po krajši, kar poveča moč motorja in okrepi zvok.

Sprednji spojler, difuzor na zadku ter športno pokanje iz sredinske izpušne cevi poudarjajo športno dušo.


Tega v športnem in race (izklopljena varnostna elektronika) režimu spremlja še pošteno pokanje iz široke, sredinsko nameščene izpušne cevi, ki dodatno začini že tako športno zelo izrazit paket. Trophy namreč serijsko premore podvozje cup, ki poleg samozapornega diferenciala prinaša še 30 odstotkov trše vzmeti, 25 odstotkov trše blažilnike in 10 odstotkov čvrstejše stabilizatorje. V praksi to pomeni vrhunsko lego na cesti, saj je zapora izjemno učinkovita in občutno pripomore pri hitrejši vožnji skozi zavoje, kjer, ko zapora »zagrabi«, avtomobil že kar srhljivo natančno sledi začrtani smeri. Podvozje, vključno s štirikolesnim krmiljenjem, pri tem naravnost odlično sodeluje, po želji se da brez pretiranega naprezanja poigrati z drsenjem zadka, kot celota pa trophy več kot zadovolji tudi zelo zahtevnega voznika. To ne pomeni, da je sicer »nevozen«, nasprotno, ob nežni desni nogi (in v običajnem režimu) je enako pohleven kot katera koli druga različica, je pa res, da se je za odlično športno podvozje treba odpovedati udobju pri blaženju udarcev s ceste. Zlasti kratki in ostri dodobra pretresejo kosti voznika in potnikov. Če za običajni R.S. (brez podvozja cup) zlahka napišemo, da »zjutraj odpeljete otroka v šolo, nato pa na poti do službe izberete malce daljšo, ovinkasto cesto«, je pri trophyju podvozje za vsakdanjo rabo pretrdo. Ja, če niste čistokrvni, z oktani prepojen navdušenec, vam utegne kmalu začeti presedati.

Serijsko športno podvozje cup lego na cesti dvigne še za stopnjo višje, za vsakdanjo rabo pa je pretrdo. 


Zato pa je pri športni vožnji trophy naravnost odličen. Hipen odziv na pritisk na stopalko za plin, filigransko natančen volan, na katerem dobesedno čutite cesto pod sprednjimi kolesi in zmogljive zavore Brembo (z osrednjim aluminijastim delom in jeklenim kolutom ter rdeče obarvanimi čeljustmi) premera 355 milimetrov spredaj in 290 milimetrov zadaj, ki poskrbijo za izjemne pojemke (in se zlepa ne utrudijo) nudijo prvinske vozniške užitke. Toplo priporočamo, da primaknete še dva tisočaka in pol za športna sedeža Recaro, ki dodata piko na i. Z odličnim oprijemom še dodatno prispevata k skoraj popolnemu sožitju človeka in stroja, po drugi strani pa nista dirkaško (pre)trda. 

Pri testnem vozilu se je nekaj doplačilnih evrov nabralo še na račun kovanih 19-palčnih litih platišč (vsako je dva kilograma lažje od običajnega), privlačno kričeče rumene barve, nekaj varnostnih sistemov in multimedijskega sistema R-link, ki je brezupno zastarel in tako z grafiko kot logiko menijev in hitrostjo delovanja sodi v neke pretekle čase.

 

Renault megane TCE 300 R.S. trophy
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: bencinski, vrstni štirivaljnik, 1798 ccm, 221 kW (300 KM) pri 6000/min, 400 Nm pri 3000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4364 x 1875 x 1435 mm; Medos. razdalja: 2669 mm; Pnevmatike: 245/35 R19; Masa/nosilnost: 1494/480 kg; Prtljažnik: 384–1.247 l.
  Največja hitrost:  260 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 5,7 s; Poraba goriva (WLTP): 8,2 l/100 km; Povprečje na testu: 10,0 l/100 km; Izpust CO2: 185 g/km.
  Cena:  osnovni model (megane TCe 100 life): 15.640 €, testno vozilo: 41.530 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor, zmogljivosti, lega na cesti, zvok zastarel infotainmnet, kamera za vzvratno vožnjo brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.